טעמנו, דירגנו והחלטנו: אלו 5 ארוחות הבוקר הכי טובות בירושלים

אם אתם מגדירים עצמכם כאנשים של ערב - כנראה שעוד לא טעמתם את ארוחת הבוקר הנכונה. קחו לעצמכם זמן להירגע מהמציאות ולהתפנק על ארוחה טובה בבתי הקפה הכי טובים בירושלים | הדירוג המלא של חדשות כיפה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/03/24 16:29 כז באדר א'

טעמנו, דירגנו והחלטנו: אלו 5 ארוחות הבוקר הכי טובות בירושלים
ארוחת בוקר מושלמת בירושלים, צילום: עוז אוחיון

לא אנחנו קבענו, כי אם הרמב"ם, שארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. רגע לפני שאתם מתחילים את כל המשימות שלכם, ניגשים ליום העבודה ולמציאות המפרכת, אתם חייבים להרשות לעצמכם להתפנק מדי פעם עם ארוחה טעימה וקפה טוב שיעניקו לכם המון אנרגיות. אז איפה עושים את זה? דירגנו במיוחד עבורכם את 5 ארוחות הבוקר הכי טובות בירושלים - אתם חייבים ללכת לבקר.

5. קפה אביחיל

לא כולם מכירים את הקפה החמוד במלחה - וחבל שכך. המבחר בארוחת הבוקר של קפה אביחיל אולי לא רחב מאוד, אך האווירה במקום והאוכל הטעים שווים ביקור. מדובר בבית קפה פשוט ודי אינטימי עם ישיבה במתחם מקורה סביב שולחנות עץ. בניגוד למקומות אחרים, כאן אין ארוחת בוקר זוגית עם מגוון מטבלים, כך שבית הקפה מתאים יותר לבראנץ'. המלצרים מקסימים, האוכל נחמד, ואם מתחשק לכם לא לשבור את הכיס הפעם זה פיתרון נהדר.

טעם: 7
מבחר: 5
אווירה במקום: 10
חוויה כללית: 10
טווח מחירים: 75-100 שקלים לסועד.

ארוחת בוקר בקפה אביחיל

ארוחת בוקר בקפה אביחיל צילום: דוד ששון

כתובת: הדישון 21, מלחה ירושלים.

כשרות: רבנות ירושלים למהדרין.

קפה אביחיל

קפה אביחיל צילום: דוד ששון

4. ביגה

לפעמים המוכר והטוב מנצח. כולם מכירים את רשת "ביגה", הפזורה בכל רחבי הארץ, אך כנראה שזו לא תהיה האופציה הראשונה שלנו לארוחת בוקר מפנקת, וחבל. המבחר שמציעה המסעדה - מארוחת בוקר קלאסית ועד מנות אגז בנדיקט מפנקות - מספיק כדי שיהיה שווה לבקר שם. המחירים סטנדרטים, המנות גדולות והטעם טעים. החיסרון העיקרי בסניף של ביגה מלחה הוא המיקום, קניון הוא לא בהכרח המקום האידיאלי לארוחת בוקר רגילה, אך תוכלו תמיד לבחור בסניף אחר - או לנצל את האירוע לסיבוב קניות אחרי הארוחה.

טעם: 8
מבחר: 9
אווירה במקום: 7
חוויה כללית: 8
טווח מחירים: 70-100 שקלים לסועד.

ארוחת בוקר בביגה

ארוחת בוקר בביגה צילום: גילה אבירם

מנה חובה: אגז בנדיקט עם בצל מקורמל. אי אפשר לטעות.

כתובת: קניון מלחה, דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים.

כשרות: כשר למהדרין - רבנות ירושלים.

ארוחת בוקר בביגה

ארוחת בוקר בביגה צילום: גילה אבירם

3. לוצ'נה

אם הרשימה הייתה מדורגת רק על פי האווירה במקום, לוצ'נה במבשרת ציון הייתה זוכה במקום הראשון. אין כמו לאכול ארוחת בוקר מול שדות ירוקים ופסטורליים, במתחם נעים ודי שקט. תוסיפו לכל זה אוכל טעים ומבחר מגוון ומקורי של מנות מפנקות ותקבלו את חווית ארוחת האוכל האולטימטיבית. החיסרון הוא כנראה המיקום שלה במבשרת ציון, רחוק ממרכז העיר, אך בסופו של דבר יחסוך לכם הרבה פקקים.

טעם: 8
מבחר: 9
אווירה במקום: 10
חוויה כללית: 9
טווח מחירים: 80-130 שקלים.

ארוחת בוקר בלוצנה

ארוחת בוקר בלוצנה צילום: עוז אוחיון

מנה חובה: קוראסון סלמון. מפתיע, אבל זאת מנה מדהימה.

כתובת: הראל 8, מבשרת ציון.

כשרות: מהדרין, בד"צ בית יוסף.

ארוחת בוקר בלוצנה

ארוחת בוקר בלוצנה צילום: עוז אוחיון

2. הפאלאס - וולדורף אסטוריה

יש רק סיבה אחת לכך שארוחת הבוקר במלון הכי יוקרתי בירושלים היא במקום השני ולא הראשון - המחיר. אם מתחשק לכם ארוחת בוקר קלילה ב-70 שקלים זה לא המקום בשבילכם, כאן תצטרכו לשלם 200 שקלים כדי ליהנות מהמגוון הרחב כל כך שמציע המלון. לעומת זאת, אם בא לכם להרגיש כמו אנשים מהמעמד העליון וליהנות מארוחת הבוקר הכי מפנקת שתאכלו ואווירה סופר יוקרתית - עופו על זה.

כשמגיעים למסעדת הפאלאס חייבים להגיע רעבים. תתחילו מקפה ותצטרכו לבחור מבין מגוון המאפים העצום (כל אחד יותר מושלם מהשני), אחר כך תוכלו להתפנק עם אחת מהמנות של ארוחות הבוקר (טוסטים, סנדוויצ'ים וביצים עלומות) ואז תגיעו לבופה עם מבחר עצום של גבינות, ממרחים, ירקות ומנות חמות כמו שקשוקה, ירקות מאודים, פסטה, דייסה ועוד ועוד. כל זה לפני שדיברנו על האווירה היוקרתית, העיצוב המדהים במקום והיחס האדיב של המלצרים. רוצים להרגיש מלך ומלכה ליום אחד? זו ארוחת הבוקר שלכם.

טעם: 10
מבחר: 10
אווירה במקום: 10
חוויה כללית: 10
טווח מחירים: 200 שקלים לסועד.

ארוחת בוקר בוולדורף אסטוריה

ארוחת בוקר בוולדורף אסטוריה צילום: FEEL THE VIBE PHOTOGRAPHY

מנה חובה: הרוגעלך הכי חמאתי וטעים שתאכלו בחיים שלכם.

כתובת: אגרון 26, ירושלים.

כשרות: המסעדה בכשרות רבנות ירושלים וכלל המוצרים ברמת מהדרין.

ארוחת בוקר בוולדורף אסטוריה

ארוחת בוקר בוולדורף אסטוריה צילום: FEEL THE VIBE PHOTOGRAPHY

1. קדוש

לא צריך להציג את קפה קדוש. בזכות ולא בחסד הפך בית הקפה הקטן בעיר לאחד המקומות הפופולריים ביותר בירושלים. לצד ארוחות הבוקר הקלאסיות בית הקפה מציע מגוון רחב של מנות מפתיעות ששווה לטעום - מקרוק מאדאם (לחמניות בריוש מדהימות עם צ'דר, בשאמל וביצי עין) ועד רושטי (תפוח אדמה בחמאה עם ביצת עין ועגבנייה צלויה), וכמובן מאפה בצק עלים לאוהבי הבצקים (מי לא?).

יש בקדוש את כל מה שאפשר לבקש מארוחת בוקר בירושלים. המיקום הנוח, האווירה הנעימה (תמיד נחמד לשבת בחוץ, אבל תפספסו את הפלייליסט הנהדר של המקום), המנות המפנקות והמחיר שלא דורש מכם לקרוע את הכיס. למרות שהמנות ימלאו לכם את הבטן, אל תוותרו על הקינוחים. הפחזניות אולי נראות תמימות, אבל אם תאכלו אותן בבוקר אין סיכוי שהיום שלכם לא יהיה מדהים.

טעם: 10
מבחר: 10
אווירה במקום: 10
חוויה כללית: 10
טווח מחירים: 70-100 שקלים לסועד.

ארוחת בוקר בקדוש

ארוחת בוקר בקדוש צילום: פרטי

מנה חובה: פחזנית "קרן שמש". אל תתנו למראה להטעות אתכם, אתם הולכים להתמכר אליה.

כתובת: שלומציון המלכה 6, ירושלים.

כשרות: הרבנות.

פחזנית בטעם גן עדן

פחזנית בטעם גן עדן צילום: קפה קדוש