המסעדה הבשרית החדשה מציגה: השילוב שהיה חסר בירושלים

בירושלים יש מסעדות מעולות וסטקיות טובות לא פחות - סוף סוף יש מקום שיודע לשלב היטב בין הדברים | דנוור סטייק האוס: ביקורת על המסעדה החדשה בירושלים

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/03/24 13:43 כג באדר א'

המסעדה הבשרית החדשה מציגה: השילוב שהיה חסר בירושלים
דנוור סטייק האוס, צילום: אסף קרלה

בירת ישראל מתהדרת בכמה סטקיות מיתולוגיות אליהן עולים לרגל המבקרים בבירה. לצד המוסדות הוותיקים, יש מספר מסעדות שף יוקרתיות יותר, אבל עד היום הירושלמים היו צריכים להכריע בין שפע סלטים למקום שקט. החדשה בירושלים תחסוך את ההתלבטות כשהיא יודעת להציע גם וגם.

בדנוור סטייק האוס, בשרית כשרה וחדשה, כל סועד יהנה מפלטת סלטים הכוללת 15 סוגים של סלטים טריים לצד פרנות חמות, אבל בתפריט יוכל לבחור במנות יוקרתיות יותר ובשר נהדר. העיצוב של המקום נעים, וחגיגות יום הולדת לא יחרישו את אוזני הסועדים פעם בכמה דקות, כפי שקורה בסטקיות זולות יותר.

בשר איכותי במיוחד

בשר איכותי במיוחד צילום: אסף קרלה

למנה הראשונה לקחנו קרפצ‘יו פילה בקר (49 שקלים) שהיה טעים והגיע בשפע ועראיס בליווי סלסה עגבניות וטחינה שהיה טעים ושומני במיוחד. למנה העיקרית בחרנו מדליוני פילה בקר (195 שקלים) וסטייק אנטריקוט, אם בסלטים היה עוד מקום לשיפור, כשהגיעו הבשרים נותרנו פעורי פה, האיכות הייתה מורגשת, לא בשר שמוצאים בכל מקום בירושלים. מי שמעוניין בחוויה של שיפודיה ירושלמית יוכל לבחור ממגוון שיפודים על הגריל בעלות של עד 100 שקלים.

המסעדה אשר בבעלותם של אבי דואניס וירון זיו, בעלי גן האירועים "הדריה", מציעה תפריט משובח לצד אווירה מנצחת ויכולה לארח כ-220 סועדים בעת ובעונה אחת מה שמאפשר ישיבה נוחה. למעוניינים לחגוג אירועים פרטיים עם תפריט שף מיוחד מוצע חדר וי.אי.פי שנבנה במקום ומכיל 100 מקומות ישיבה עם כניסה נפרדת.

  • מיקום: דנוור סטייק האוס, בניין "בית הנציב", דרך חברון 101, ירושלים
  • כשרות: כשר למהדרין
  • במקום חניון תת קרקעי חינמי לאורחי המסעדה
  • שעות פעילות: א׳-ה׳: 12:00-אחרון הלקוחות. שבת: שעה לאחר צאת השבת ועד אחרון הלקוחות.

הכותב היה אורח במסעדה.