מטורף: 7 מאכלים שלא ידעתם שאפשר להכין במיקרוגל

אפשר לוותר על התנור, על הגז או על הנינג'ה גריל ולהתחיל לבשל במכשיר ששימש עד היום עבור חימום בלבד. הנה 7 מתכונים קלים למאכלים נפלאים שאפשר להכין באמצעות המיקרוגל

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/24 15:26 כז בשבט התשפד

מטורף: 7 מאכלים שלא ידעתם שאפשר להכין במיקרוגל
ביצה עלומה, צילום: Tetiana_Didenko,Shutterstock

אין ספק ששימוש בגז או בתנור עדיפים על מיקרוגל, אבל כשאין את שניהם, או כשמעוניינים במאכל מהיר ומיידי, המיקרוגל יכול להוות פיתרון מעולה ויצירתי. יש כל כך הרבה דברים שאפשר להכין באמצעותו ולא תאמינו כמה זה פשוט ודומה למקור.

1. עוגת שוקולד במיקרוגל

בספל מערבבים 4 כפות קמח, 2 כפות סוכר, 2 כפות אבקת קקאו, 1/8 כפית אבקת אפייה, קורט מלח, 3 כפות חלב, 2 כפות שמן צמחי, ושפריץ של תמצית וניל. מכניסים למיקרוגל ל-1-2 דקות עד שהעוגה תופחת ומתייצבת.

עוגת שוקולד במיקרוגל

עוגת שוקולד במיקרוגל צילום: Nataliia Suietska,Shutterstock

2. ביצים עלומות במיקרוגל

שוברים ביצה לקערה מתאימה למיקרוגל, מוסיפים 1/3 כוס מים, מכסים בצלחת מתאימה למיקרוגל ומכניסים בחום גבוה כדקה או עד שהחלבונים מתייצבים אך החלמון עדיין נוזלי.

ביצה עלומה

ביצה עלומה צילום: Tetiana_Didenko,Shutterstock

3. ריזוטו במיקרוגל

בצלחת המתאימה למיקרוגל, מערבבים כוס אורז ו20 גרם חמאה רכה. מכניסים למיקרוגל לשתי דקות ומוסיפים שתי כוסות מרק או מים רותחים. מחממים עוד 5-7 דקות במיקרוגל עד שהאורז מתרכך. אפשר לפזר מלמעלה תוספות כמו פטריות או אפונה.

ריזוטו

ריזוטו צילום: nelea33,Shutterstock

4. צ'יפס בטטה במיקרוגל

פורסים בטטות דק, מצפים אותן במעט שמן ותיבול, ואז מסדרים אותן על צלחת מתאימה למיקרוגל. מחממים במיקרוגל בפולסים קצרים עד שהם הופכים לצ'יפס פריך.

צ

צ'יפס בטטה פריך צילום: Morinka,Shutterstock

5. חביתה במיקרוגל

טורפים ביצים ושופכים אותן לקערה המתאימה למיקרוגל (אפשר להוסיף גבינה, פטריות או כל דבר שתרצו). מחממים במיקרוגל במרווחים קצרים, תוך ערבוב בין לבין עד שהביצים מבושלות.

חביתה במיקרוגל

חביתה במיקרוגל צילום: Toyakisphoto,Shutterstock

6. תפוחי אדמה "אפויים" במיקרוגל

דוקרים תפוח אדמה במזלג, עוטפים אותו במגבת נייר לחה ומכניסים למיקרוגל בחום גבוה במשך 5-8 דקות. עוצרים באמצע, הופכים וממשיכים לחמם עד שהוא רך במזלג. אפשר לפזר למעלה תוספות אהובות.

תפוחי אדמה במיקרוגל

תפוחי אדמה במיקרוגל צילום: Pixel-Shot,Shutterstock

7. מק אנד צ'יז במיקרוגל

בקערה מתאימה למיקרוגל, מערבבים 1/2 כוס מקרוני וכוס מים. מחממים במיקרוגל במרווחים של 2 דקות, תוך ערבוב בין לבין, עד שהפסטה מבושלת. מסננים את עודפי המים ומערבבים פנימה גבינה.

מק אנד צ

מק אנד צ'יז צילום: Chudo2307,Shutterstock