חדש על המדף במיוחד לתקופה: טעמי הג'ינג'ר החדשים בסדרת יוגורט של מולר

מותג היוגורטים הכי איכותי מצרף שני טעמים חדשים לסדרת Froop הפופולרית, בעלת קציפת הפרי הייחודית. הטעמים החדשים, במהדורה מיוחדת לזמן מוגבל

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/24 13:26 כז בשבט התשפד

במיוחד לתקופה: טעמי הג'ינג'ר החדשים בסדרת יוגורט של מולר
קציפות הפרי החדשות של מולר, צילום: באדיבות סטודיו מרחב

מותג מוצרי החלב והיוגורט הבינלאומי הכי איכותי במקרר, Muller, מרחיב את סדרת Froop הפופולרית עם קציפת הפרי הייחודית, ומשיק שני טעמים ראשונים לשנת 2024, עם טוויסט בטעם ג'ינג'ר: קציפת תות בנגיעות ג'ינג'ר; וקציפת לימון בנגיעות ג'ינג'ר (3% שומן). בנוסף כלל מוצרי המותג ישנו את מראם ויתחדשו מיידית באריזות בעיצוב חדש.

סדרת היוגורטים הייחודית Muller Froop, היא יחידה מסוגה על מדף היוגורטים, הודות לקציפת הפירות האוורירית, המונחת על יוגורט BIO קרמי עשיר. Muller froop בטעמי תות בנגיעות ג'ינג'ר, ולימון בנגיעות ג'ינג'ר, יצטרפו למגוון הטעמים המוכרים והאהובים בסדרה זו, הכוללת את הטעמים: תות, אפרסק פסיפלורה, פירות יער, לימון, קוקוס, אננס ומנגו.

מולי באלי, מנהל השיווק של המותג "Muller" בישראל, אמר: "סדרת Froop היא פלטפורמה ייחודית לטעמים מעניינים, מקוריים וחדשניים, ובשנת 2024 נרענן את המדף עם השקות מפתיעות, בכל הטעמים והצבעים".

קציפה בטעם לימון

קציפה בטעם לימון צילום: באדיבות סטודיו מרחב

קציפה בטעם תות

קציפה בטעם תות צילום: באדיבות סטודיו מרחב

אודות מחלבת Muller

ב-Muller מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לייצר מוצרי חלב מצוינים היא לכבד ולהוקיר את היצרן הטוב ביותר בעולם – הטבע. המחלבה מציבה סטנדרטים גבוהים של מקצוענות ואיכות תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר ומחפשת כל עת דרכים יצירתיות לחדש ולהעשיר את הטעמים הנפלאים שמקבלים מהטבע: המרקם הנפלא של יוגורט מחלב איכותי והטעם העסיסי של הפירות הרעננים.