זה הטריק שיגרום לפיתה מהמקפיא להרגיש כאילו יצאה הרגע מהתנור

להפשיר פיתה זה עסק שדורש מיומנות: סתם להניח אותה על השיש יגרום לה להיות יבשה ולא טעימה. קחו 2 שיטות להפשיר פיתה, שיגרמו לכם להרגיש כאילו הרגע יצאתם מהמאפיה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/24 16:46 ה בשבט התשפד

זה הטריק שיגרום לפיתה מהמקפיא להרגיש כאילו יצאה הרגע מהתנור
פיתות חמות מהתנור, צילום: shutterstock

פיתות זה דבר בעייתי: מצד אחד זה אולי הלחם הכי טעים, זמין וזול. מצד שני, תוך יום הפיתה מתייבשת לגמרי וכבר לא טעימה. בגלל שחייב לקנות אותם בחבילות של 10, הדבר המתבקש הוא להקפיא את כל מה שלא נצרך. אבל איך להפשיר?

אם אתם מאלה שפשוט מוציאים את הפיתה לשיש כמה שעות לפני האכילה, אני מפצירה בכם, תפסיקו מיד ותמשיכו לקרוא. השורות הבאות ישנו לכם את החיים.

הסוד בהפשרת פיתה כדי שתחזור להיות כמו אחת שיצאה השנייה מהתנור היאלהשיב לה את הלחות שהיא מאבדת בהקפאה. כדי לעשות את זה בצורה מייטבית יש 2 דרכים:

1. הדרך הראשונה והטובה יותר היא הפשרה על הגז: קחו פינג'אן, תמלאו עד החצי במים ותביאו לרתיחה (אפשר מראש לשים מים רותחים ולקצר תהליכים) אחרי זה תניחו את הפיתה הקפואה על הפינג'אן, 2 דק מכל צד ויש לכם את הפיתה הכי טעימה שתאכלו. אם אין לכם פינג'אן, או שהוא יותר גדול מהפיתה, פשוט שימו איזה רשת מעל סיר או תבנו אחת מסכו"ם. יצירתיות זה שם המשחק.

2. הדרך השנייה היא במיקרוגל: סתם לשים פיתה במיקרוגל יגרום לה להתייבש, וכמו שאמרתי, המטרה שלנו היא להשיב לה את הלחות שלה. לכן, קחו מגבת ותרטיבו אותה לגמרי, שתהיה ספוגה מים. תעטפו את הפיתה הקפואה במגבת הרטובה ותחממו 30 שניות במיקרו, תבדקו אם הפיתה מופשרת ותמשיכו בפולסים של 30 שניות עד שהיא חמימה ורכה. המים במגבת יחזירו את הפיתה לחיים וישיבו לה את הלחות שנאבדה. סמכו עלי.

פיתות

פיתות צילום: alefbet,Shutterstock