מהדורה מיוחדת חברת קוקה קולה פיתחה טעם חדש באמצעות בינה מלאכותית

קוקה קולה מפתיעה - מהדורת אספנות מיוחדת שתשווק לזמן מוגבל עם טעם חדש של אשר יוצר ופותח באמצעות בינה מלאכותית

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/09/23 18:52 כז באלול התשפג

חברת קוקה קולה פיתחה טעם חדש באמצעות בינה מלאכותית
הטעם החדש | , צילום: קוקה קולה

חברת "קוקה-קולה" תשיק בישראל בימים הקרובים את "3000Y", מהדורת אספנות מיוחדת לזמן מוגבל של טעם חדש של קוקה-קולה ZERO, שיוצר ופותח באמצעות בינה מלאכותית. הטעם החדש יגיע בפחיות אספנות בעיצוב חדשני ויוצא דופן, עליהן יוטמע קוד QR שניתן לסרוק, ודרכו להגיע לעולם תוכן באפליקציית קוקה-קולה שיצרה החברה סביב הטעם החדש. הטעם החדש יושק בפחיות 330 מ"ל.

"אתגרנו את עצמנו לחקור את הרעיון של איזה טעם יהיה לקולה בעתיד"

"אנחנו מקווים שקוקה קולה עדיין תהיה רלוונטית ומרעננת בשנת 3000 כמו היום, אז אתגרנו את עצמנו לחקור את הרעיון של איזה טעם יהיה לקולה בעתיד", אמרה אואנה ולאד, מנהלת בכירה בחברת קוקה קולה. באתר החברה הוסבר כי המשקה פותח אחרי שאלות שהופנו לבני אדם ובדקו כיצד הם חושבים שטעם עתידני של המשקה צריך לבוא לידי ביטוי. מערכת AI ניתחה את הנתונים והתוצאות, עיבדה את המידע ויצרה את הטעם החדש.

מהחברה נמסר: "זהו השלב הבא בסדרת Coca-Cola Creations – פלטפורמת החדשנות של חברת המשקאות הגדולה בעולם, המייצרת מוצרים חדשניים וטכנולוגיים, באמצעות שיתופי פעולה עם יוצרי תוכן מעולמות המוזיקה".