ביקורת מסעדות מסעדה חלבית מול פארק ענק: דייט רומנטי שאפשר להביא אליו את הילדים

הסניף החדש של מסעדת "לוצ'נה" ממוקם במבשרת ציון, 15 דקות נסיעה מירושלים, אל מול פארק ירוק עצום. כך תוכלו להגיע עם הילדים, ובזמן שהם יבלו במתקנים אתם תוכלו להשקיף עליהם עם כוס יין ביד ומנות מעולות על השולחן

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 14/08/23 13:37 כז באב התשפג

מסעדה חלבית מול פארק ענק: דייט רומנטי שאפשר להביא אליו את הילדים
מסעדת לוצ'נה, מבשרת ציון, צילום: יחצ

את מסעדת לוצ'נה בקניון ממילא, המסעדה הרומנטית עם המרפסת המשקיפה על הכותל, רובכם ודאי מכירים. אבל את הסניף שנפתח במבשרת ציון - כנראה שלא. אם בא לכם להימנע מהפקקים המתישים של ירושלים, מהחניון היקר של ממילא ומהתורים הארוכים בסניף המוכר והמבוקש (בצדק, יש לציין), יש אלטרנטיבה לא פחות טובה והיא רק 15 דקות מירושלים. מול פארק ירוק עצום שהילדים יוכלו לשחק בו תופסת, יצאנו לבדוק את הסניף החדש במבשרת ציון ולגלות אם הוא משתווה למקור.

התחלנו את הארוחה עם שתי מנות פתיחה: פוקצ'ה קפרזה (46) וסיגר קשקבל (52). הפוקצ'ה הייתה מעולה, עם בצק אוורירי וגבינות נמתחות, ולמרות שידענו שיש עוד הרבה אוכל לפנינו לא יכולנו להפסיק לאכול ממנה. הסיגרים היו קראנצ'ים מבחוץ ונימוכים מבפנים - שילוב שהיה טעים מאוד עבורי, אך לא מתאים במיוחד לאלו שמעדיפים להימנע מאוכל שומני.

פוקצ

פוקצ'ה קפרזה צילום: ללא

סיגר קשקבל

סיגר קשקבל צילום: ללא

גם למי שלא אוהב סלק - פליני סלק מושלם

המשכנו למנות העיקריות: פליני סלק (58), סלט ונציאני (69) ופילה מוסר (139). על אף שאינני חובבת סלק, הטורטליני היה מעולה - מהבצק ועד המילוי, כולל הרוטב הסמיך. הטעם של הסלק לא הורגש במיוחד, אבל הוסיף למנה טוויסט מרענן ובעיקר צבע משגע. הסלט היה עשיר, מגוון ועסיסי, וכדורי הגבינות המצופים הוסיפו קראנץ' ועניין למנה. הדג, גולת הכותרת של הארוחה, היה עשוי מצוין ובדיוק במידה, למרות שהיינו מוותרות בכיף על הפלפל השחור מלמעלה.

צילום: יחצ

סלט ונציאני

סלט ונציאני צילום: ללא

פילה מוסר

פילה מוסר צילום: ללא

בין ביס לביס נהנינו מהשתייה שהמקום מציע. שתינו קוקטייל ספיישל (54) וכוס יין אדום (32). למרות שהמלצר האדיב הזהיר אותי מפס הצ'ילי שמכסה את הכוס והפציר בי לערבב היטב לפני שאני שותה, היה קשה להימנע מהחריפות של הקוקטייל. ברוב סבלנותו המלצר הביא קוקטייל חדש, הפעם בלי צ'ילי מסביב, כך שההמלצה שלי לאלו הרגישים לחריף היא לבקש מראש להוריד את הפס וליהנות מקוקטייל מרענן ומתקתק.

צילום: ללא

הילדים ישחקו בפארק ואתם תהנו מארוחה טובה

הייחודיות של הסניף החדש במבשרת ציון היא לא רק במנות העשירות, בתפריט המגוון ובשירות האדיב, אלא גם במיקום הנפלא. המסעדה נמצאת במתחם "country&park", מרכז עם מסעדות וחנויות מגוונות, אל מול פארק ענק וירוק. אפשר לבוא בכיף עם הילדים, ובזמן שאתם יושבים ליהנות מארוחה טובה וכוס יין מרעננת תוכלו להשקיף עליהם משחקים בגינת השעשועים וליהנות מהנוף הפסטורלי. שווה הגעה.

צילום: יחצ

כתובת: מבשרת ציון, שדרות הראל 5 במתחם country&park.

כשרות: רבנות מבשרת ציון מהדרין, בד"ץ בית יוסף.

הכותבת הייתה אורחת במסעדה