ביקורת טעמנו את הגרסה הטבעונית של פיצה האט - זה מה שחשבנו עליה

טעמנו את הגרסה הטבעונית החדשה של פיצה האט: הטעם קצת שונה, הגבינה עסיסית ונמתחת כמצופה, ובשום אופן אל תפספסו את "הקשה" של הפיצה - הוא הפינוק האמיתי

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 03/08/23 16:37 טז באב התשפג

טעמנו את הגרסה הטבעונית של פיצה האט - זה מה שחשבנו עליה
צילום: יחסי ציבור

העולם הולך ומתקדם לטבעונות והשוק מציע מגוון של תחליפים ופתרונות לציבור הצמחוני והטבעוני. גם בפיצה האט החליטו להצטרף לתופעה ולצאת בשיתוף פעולה עם המותג Violife מבית Upfield, החברה הגדולה בעולם לייצור מוצרים מהצומח. שני המוצרים ששולבו בפיצות הטבעוניות של פיצה האט הם Violife בסגנון מוצרלה, פיתוח ייחודי עבור פיצות המחוממות בחום גבוה ונארזות מיד לשילוח, ו-Violife אצבעות, פיתוח ייחודי של המוצר בצורת אצבעות, המיועד ל"crust" של פיצה האט.

הטבעונים לא ירגישו מקופחים, גם השאר יוכלו ליהנות

פיצה האט שלחו לנו מגש של צ'יזי קראסט, הפיצה הטבעונית עם המילוי הגבינתי גם בתוך הבצק (84.90 שקלים). ממבט ראשוני הפיצה נראית רגילה לחלוטין, אך אם מתבוננים היטב שמים לב שהצבע של הגבינה שונה מעט. אחרי הטעימה מגלים שהגבינה נמסה ונמתחת כמתבקש, ובשילוב עם הרוטב הרגיל והבצק הנפלא החוויה מרגישה כמעט מושלמת.

חשוב לשים את זה על השולחן: זו לא פיצה רגילה ואפשר להרגיש את זה בטעם, אבל מדובר בתחליף נפלא שלא יגרום לטבעוניים להרגיש מקופחים לרגע. גם אלו מבינינו שלא מנהלים אורח חיים טבעוני נהנו מאוד לאכול אותה, ואפילו לקחו משולש נוסף. גולת הכותרת נרשמה ב"קשה" של הפיצה, חלק שרבים מעדיפים לוותר עליו, והיה מפוצץ בגבינה טבעונית נימוחה, עסיסית, ונמתחת.