מתכננים טיסה לבולגריה? הכירו את המסעדה הכשרה הראשונה בורנה

ורנה, אחת הערים המתויירות ביותר באירופה, משיקה לראשונה מסעדה כשרה הממוקמת בתוך מלון חמישה כוכבים. המסעדה תציע מגוון מנות בכשרות מרבי יוסי ממרכז חב"ד ורנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/07/23 14:06 יז בתמוז התשפג

מתכננים טיסה לבולגריה? הכירו את המסעדה הכשרה הראשונה בורנה
מסעדת טחיני הכשרה, צילום: יחצ

בימים אלא נפתחת בעיר התיירות ורנה, על החוף המרהיב של הים השחור, המסעדה הכשרה הראשונה בעיר. המסעדה תיפתח בתוך ריזורט 5 כוכבים "גולדן סאנדס" היוקרתי אשר מושך אליו מבקרים ותיירים מכל העולם. המסעדה עומדת ברמה גבוהה ביותר של כשרות, והיא בעלת תעודה מרבי יוסי ממרכז חב"ד ורנה.

מסעדה כשרה ראשונה בעיר ורנה: "Tahini"

מסעדת "Tahini" היא המסעדה הכשרה היחידה בורנה. תפריט המסעדה החדשה הורכב על ידי השף מרטינג קרומוב והוא מנוהל על ידי הרב יוסי הלפרין והמשגיח אורן עוקשי מישראל. "ורנה היא אחת מהערים המתויירות ביותר באירופה ונחשבת יעד פופולארי לתיירים הישראלים", אמר ולדימיר פליפוב, מנהל הריזורט.

צילום: יחצ

"לשף קרומוב 15 שנות ניסיון בבישול לאורחים ישראלים כאן בריזורט", הוסיפה מרטינה דנבה, מנהלת הריזורט, "הוא מכיר את החיך הישראלי, והמנות שיוצעו במסעדה יהיו שילוב של טעמים ישראלים עם מטבח בולגרי ים תיכוני". התפריט יציע מגוון רחב של מנות כמו חומוס, דגים שונים, מנות כשר מגוונות, ספגטי בולונז, מנות צמחוניות, מרקים ישראלים, כריכים וגם אלכוהול.

צילום: יחצ

צילום: יחצ