אל תפספסו: פסח בריזורט כשר בבולגריה - במיוחד לציבור הדתי לאומי

מצאנו לכם חופשת פסח מושלמת בבולגריה: במיוחד לציבור הסרוג, חברת כושר יורופ מזמינה אתכם לאחד המלונות היפים בבולגריה, ספא עצום, 11 בריכות ואורחים מפתיעים | כל הפרטים על החופשה שלכם לפסח הקרוב

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה. בשיתוף Aquahouse Hotel 08/12/22 10:41 יד בכסלו התשפג

אל תפספסו: פסח בריזורט כשר בבולגריה - במיוחד לציבור הדתי לאומי
המלון הכשר בבולגריה, צילום: ללא

מחפשים חוויה יוצאת דופן לפסח הקרוב? לחברת כושר יורופ יש פתרון מושלם לחופשת פסח. בעיר ורנה שבבולגריה יש ריזורט חדש עם ספא יוקרתי ו-11 בריכות שבפסח הקרוב יהפוך לכשר ויחד עם צוות של שפים וקונדיטורים יעניק לציבור הדתי לאומי חווית חג ייחודית. 

אמנם עד חג האביב יש עוד זמן, אבל בינתיים כבר עשרות חדרים שוריינו וגם אני הלכתי לראות במה מדובר. יחד עם משרד הפרסום אשחר וקבוצת עיתונאים הגענו לחופשה קצרה בבולגריה במלון Aquahouse Hotel, אחד המלונות היפים בבולגריה, שאותו תהפוך חברת כושר יורופ לכשר לפסח.

ספא עצום

ספא עצום 

המלון נמצא רק 20 דקות נסיעה מהשדה וכבר כשמגיעים אי אפשר להתעלם מהיופי של המלון החדש. החדרים ענקיים, הבריכות לא נגמרות והחוף הפרטי במרחק של דקה הליכה. לחובבי ספא, כמוני, המקום לא פחות ממושלם עם חמש סוגים של סאונות, בריכות חמות ומסאג'ים נהדרים וזולים. 

המלון מאובזר במועדון לנוער, מועדון לילדים, חדר כושר ומסעדות מרווחות. אבל, אם תרצו לצאת להכיר את האזור, לעיר יש הרבה מה להציע. אנחנו נהנינו מהקניון העצום בוורנה שכולל את כל המותגים ונמצא רק 10 דקות מהמלון, מהכפרים הציוריים שנמצאים בקרבת מקום ומנסיעה לקברו של הפלא יועץ. 

חוף פרטי

חוף פרטי 

בחברת כושר יורופ בנו תוכנית מיוחדת שמתאימה בדיוק לציבור הדתי לאומי, כך שהחופשה במלון תתאים בדיוק לכם. לחופשה בפסח יגיעו, לצד קבוצות משפחות מהמגזר, דמויות מוכרות שידאגו לתוכן איכותי במיוחד בשבילכם. הרב אמנון בזק ילווה את הצד הרוחני של החופשה, להקה מיוחדת תגיע להנעים את הערבים והסטנדאפיסטית נויה מנדל וג'קי לוי יעניקו מופעים יוצאי דופן. אז בואו ליהנות מארוחות שף בכשרות מהודרת, עם הופעות, הרצאות, שיעורי תורה, מועדון ילדים, ספא עצום וחדר כושר חדיש.

כל הפרטים על הפסח הכשר בבולגריה>>>

המלון החדש בבולגריה

המלון החדש בבולגריה

Paste this code as high in the of the page as possible: Additionally, paste this code immediately after the opening tag: