ביקורת מסעדות לא רק אוכל טעים: המסעדה הירושלמית שתספק לכם חוויה מושלמת

מסעדת "הפי פיש" במלון ממילא מציגה אוכל מוקפד, קוקטיילים מקוריים ושירות ברמה הכי גבוהה, מה שיצר חוויית בילוי ירושלמית פשוט נהדרת. "שלישי יווני", הפרוייקט החדש שלהם לקיץ, הקפיץ את הערב שלנו עוד יותר

ישועה תורג'מן ישועה תורג'מן, חדשות כיפה 30/06/23 10:56 יא בתמוז התשפג

לא רק אוכל טעים: המסעדה הירושלמית שתספק לכם חוויה מושלמת
מסעדת "הפי פיש", חוויה נהדרת, צילום: דניאל לילה

מהפכת הקולינריה בישראל לא פסחה על ירושלים, מסעדות טובות בהחלט יש בעיר ובסביבה אבל דבר אחד תמיד מפריע לי, אני לא מקבל חוויה כוללת. במסעדות רבות האוכל טוב, השירות אדיב אבל מזמן לא יצאתי ממסעדה כשהרגשתי שעבר עליי ערב מיוחד. אז הנה אני שמח לבשר, מצאתי מסעדה כזו - מסעדת "הפי פיש" במלון ממילא.

בדיוק סוג השירות שאני מבקש

במסעדה פתחו את הקיץ עם מסורת של "שלישי יווני", ספיישלים מהמטבח היווני, תפריט יינות לבנים ורוזה וחיזוק של תפריט קוקטיילים בהשראת יוון. ואכן עוד בעודנו מטיילים בשדרות ממילא, כבר אפשר היה לשמוע את הקולות העולות מן המסעדה, מוזיקה יוונית שמחה ומדבקת, כזו שגורמת לך לשאול "למה אני לא חלק מהמסיבה?". למזלי, הייתי בדיוק בדרכי למסיבה.

השירות ב"הפי פיש" הוא בדיוק סוג השירות שאני מבקש, מארחת מאירת פנים, אנשי שירות שמשלבים מצוין מקצועיות, קלילות ושליטה בתפריט, ויודעים גם לתת את השקט אותו מבקשים האורחים במסעדה אחרי שהאוכל מגיע. 

מנות הדגים מצדיקות את שם המסעדה

תוך כדי הזמנת המנות סקרתי את המסעדה, טרסה רחבה הממוקמת מעל שדרות ממילא, עטופה בצמחיה ואוירה מרגיעה. בחלל נמצאים שולחנות מרובעים לזוגות ושולחנות עגולים למשפחות וחברים. ברקע בר המסעדה פועם ומוציא קוקטיילים לאורחים ומעל הכל, צלילי הבוזוקי והזמר הנפלא שליווה את הערב, עוד לפני שהאוכל הגיע, הייתי מרוצה.

מסעדת "הפי פיש", אוכל נפלא

מסעדת "הפי פיש", אוכל נפלא צילום: דניאל לילה

אבל עם כל הכבוד לאווירה המרוממת, בסוף מסעדה נבחנת באוכל והשתייה וגם פה "הפי פיש" מפציצים. עם המנות העיקריות קיבלנו צלחת לחמים ומטבלים שהיו מצוינים, טריים ומקוריים כשחייבים לציין גם את הקוקטייל הנפלא עם עלי הרוזמרין שהיה אדמתי ונפלא. המנות העיקריות הצדיקו את שמה של המסעדה, דגים טריים שהיו פשוט נפלאים, טריים ועסיסיים. קינחנו בפאי לימון שהיה סיומת מושלמת לארוחה. יצאנו מהמסעדה בתחושה מעולה כשברור לנו - אנחנו נחזור לפה.

חגיגה יוונית כל יום שלישי

לקראת ימי "שלישי יווני", יצר השף רן נחמיה, תפריט ספיישלים חדשים שיכללו מנות כמו טרטר דג  ומנגו (76), חציל ושומר שרוף (68), דג מוסר בירוקים של קיץ (172), לברק וצמחי תבלין (168)  ועוד מנות נוספות.

"שלישי יווני", מסעדת הפי פיש, מלון ממילא מדי יום שלישי. טלפון להזמנות: 02-5482230.

הכותב היה אורח במסעדה.