היקב של היזמית הסרוגה זכה בתחרות הבינלאומית

זמן קצר אחרי שהשיאה משואה ביום העצמאות ה-75, ורד בן סעדון רושמת לעצמה הישג נוסף: היקב בבעלותה, יקב טורא שבשומרון, זכה בתחרות היינות הבינלאומית במדליית כסף ומדליית זהב

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/23 15:10 יח בסיון התשפג

היקב של היזמית הסרוגה זכה בתחרות הבינלאומית
צילום: ללה דיגיטל

זו בהחלט שנה של הישגים עבור ורד בן סעדון. רק לא מזמן היא השיאה משואה ביום העצמאות ה-75 בשם חקלאי וייני ישראל על תעשיית היין המשובחת בישראל, וכעת היא ובעלה ארז חוגגים הישג נוסף ומשמעותי במיוחד. היום (ד') התקיימה התחרות הבינאלומית ליינות, "Decanter", והזוג סעדון רשמו לעצמם הצלחה מרשימה.

יקב טורא זכה בתחרות היינות הבינלאומית

יקב טורא, היקב הכשר ביישוב רחלים שבשומרון, זכה במדליות הזהב והכסף בתחרות הבינלאומית לשניים מהיינות שלהם: מאונטיין פיק 2018 שזכה במדליית זהב וטורא קברנה סוביניון 2018 שקיבל מדליית כסף. התחרות הבינלאומית התחילה את דרכה ב-1975, מתקיימת ביותר מ-90 מדינות שונות ומביאה לנו המון גאווה ישראלית.

ורד בן סעדון

ורד בן סעדון צילום: אלון מסיקה-מגזין פנימה

ורד בן סעדון, מבעלי היקב, בירכה את הזכייה. "הישג מרשים של יקב טורא לעולם היין ולהתיישבות החלוצית ביהודה ושומרון ובישראל בכלל", אמרה בן סעדון, "יקב טורא ממשיך לקטוף פרסים על עשייה מבורכת ומראה שהיין הישראלי כחול-לבן חוצה מגזרים ויבשות. הפרסים האלו הם רק לא סוף פסוק ואנחנו מצפים ומחכים לקטוף פרסים נוספים על עוד יינות ושמנים משובחים תוצרת החקלאות העברית. לחיים!".