ביקורת מסעדות המסעדה הירושלמית שמגישה את מנת הבשר המושלמת

בלב ירושלים, מתחת לכיכר המוזיקה, מסתתרת מסעדה בשרית שמצליחה לשלב בין אוכל טוב לבר בצורה כמעט מושלמת, עם תפריט אלכוהול עשיר | על מה אסור לכם לוותר

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 14/05/23 17:22 כג באייר התשפג

המסעדה הירושלמית שמגישה את מנת הבשר המושלמת
MISS & MR, צילום: ללא

בדרך כלל זה לא עובד. במסעדות יש אוכל מעולה, בברים יש אלכוהול טוב, ברוב המקרים אין את שניהם. אבל מסעדה שביקרנו בה לראשונה בשבוע שעבר, הפתיעה אותנו והציגה תפריט מעולה, עם עיצוב, אלכוהול ומוזיקה שלא מביישים בר איכותי. 

לא לוותר על תפריט הקוקטיילים

מדובר במסעדת Miss & Mr הירושלמית. מסעדה כשרה שמסתתרת מתחת לכיכר המוזיקה שבלב ירושלים ולגמרי שווה ביקור. הגענו באחד הערבים באמצע השבוע, נהנינו מהעיצוב המיוחד של המקום וצללנו לתפריט. 

טרטר בקר

טרטר בקר צילום: ללא

למנה הראשונה לקחנו קובנה (36) שהגיע עם שני מטבלים וקצת אכזב, בעיקר כי הוגש קצת קר, אבל המנה השנייה, טרטר בקר (68) על בסיס לחם בריוש היה מעולה. הלחם היה לא פחות ממדהים והבשר היה מטופל מעולה. את הארוחה ליווינו עם שני קוקטיילים, אל תחמיצו את תפריט האלכוהול העשיר של המקום, הבר מן היה מוכשר ושדרג את הארוחה. 

למנה העיקרית בחרנו צלעות טלה (214) שהיו עשויות מעולה והגיעו על קרם חציל, ריזוטו פריקה וצ'יפס חציל. המנה הייתה עמוסה בבשר מעולה ושילבה טעמים בצורה מיוחדת. בנוסף, הזמנו פילה בקר (196) שהגיע עם גראטן תפוח אדמה בשומן אווז ואספרגוס.

MISS&MR

MISS&MR צילום: ללא

איכות הבשר של Miss & Mr הפתיעה לטובה ותפריט האלכוהול לצד המוזיקה נתנו אווירה נעימה ומשחררת, מי שמגיע לירושלים ומחפש מקום נחמד עם חניה קרובה ובשר מעולה, שווה לקפוץ לכיכר המוזיקה שבמרכז העיר, ולאכול ב-Miss & Mr. 

הכותב היה אורח במסעדה.