סקר קובע: זו המסעדה המובילה במגזר החרדי

סקר שערכה חברת הסקרים "אסקריא" חשף את המסעדה המועדפת על המגזר החרדי. על פי הסקר, רוב חברי המגזר מצאו ברשת המסעדות הכשרה מקום לבילוי, לפגישת עסקים ואפילו לדייט

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/05/23 10:20 י באייר התשפג

סקר קובע: זו המסעדה המובילה במגזר החרדי
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

חברת הסקרים "אסקריא" מרבה לחקור נושאים שונים בתחומים מגוונים, על ידי סקרים הנבחנים בקרב האוכלוסייה. הפעם בחברת הסקרים החליטו להתמקד במגזר ספציפי, המגזר החרדי, ולבדוק מה היא המסעדה המועדפת על המגזר. בסקר השתתפו כ-1,000 נשאלים על כל גווניה של האוכלוסייה החרדית, ביניהם: ליטאים, חסידים, אשכנזים וספרדים.

המסעדה המובילה במגזר החרדי: רשת קפה גרג

על פי הסקר, הרשת שמדורגת במקום הראשון היא "קפה גרג". רוב המצביעים בסקר טענו שהמסעדה הכשרה למהדרין מהווה עבורם מקום בילוי למפגש חברתי, פגישת עסקים, פגישת שידוכים או סתם ארוחת צהריים באמצע יום עבודה. לרשת 120 סניפים כשרים הפזורים ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום, ומגיעים אליה מדי יום רבים מחברי המגזר החרדי. 

קפה גרג

קפה גרג צילום: אסף לוי

יאיר מלכה, מנכ"ל הרשת, התרגש מהתוצאה. "הציבור החרדי עבר שינוי משמעותי גם בהרגלי הבילוי והפנאי, ואנו זיהינו זאת והתאמנו את עצמנו לביקוש עם פתיחת סניפים רחבה באזורים ייעודיים למגזר, כאשר כולם נושאים בגאון תעודת הכשר למהדרין". המנכ''ל מבטיח כי הרשת עתידה להתרחב ולהוציא תפריטים מיוחדים, ואף אירועים ופעילויות בסניפים המיועדים למגזר החרדי.