לא להאמין: האוכל שכבש את מחנה יהודה מגיע למרכז

במסגרת פסטיבל שמתקיים בקניון שבעת הכוכבים, החנויות והדוכנים האהובים משוק מחנה יהודה יגיעו היישר להרצליה ויאפשרו למבקרים ליהנות מההצעות הקולינריות שמציע השוק הוותיק בירושלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/04/23 11:42 ג באייר התשפג

לא להאמין: האוכל שכבש את מחנה יהודה מגיע למרכז
שוק מחנה יהודה, צילום: Nati Shohat/Flash90

שניה לפני שיום ירושלים מגיע, ובדיוק כשהשוק חוגג 100 שנה להיווסדו, פסטיבל מחנה יהודה בהרצליה יאפשר לקהל לקבל טעימה מהטעמים הירושלמיים המוכרים. במסגרת הפסטיבל, הקובה של "עזורה" והקרמבו מבית "קאבום" יצאו לראשונה מהשוק ויגיעו עד לקניון בהרצליה. 

צילום: Media & Co

שוק מחנה יהודה מגיע לקניון שבעת הכוכבים בהרצליה

בפעם הראשונה בהרצליה, תהיה לכם הזדמנות לחוות טעמים וניחוחות, כאלה שבדרך כלל אפשר למצוא רק בירושלים. בפסטיבל מיוחד שיתקיים בתחילת חודש מאי למשך שלושה ימים, באי הפסטיבל יוכלו להנות מהחוויה של השוק המוכר והאהוב על כל מה שמיוחד בו: האנשים השמחים, הצבעים השונים, הריחות העוצמתיים וכמובן הטעמים שקשה לשכוח. הקניון יתקשט בהתאם למאורע ובהשראת חוויות הקנייה והשוטטות בשוק על מנת להעניק חוויה נוסטלגית מבלי שיהיה צורך בנסיעה לירושלים.

צילום: Media & Co

באי הפסטיבל יוכלו לטעום ממטעמי המטבח העיראקי ב"עזורה", מממרחי וגבינות דליקטס אצל "מעדני צדקיהו", מאמפנדס ארגנטינאיים אצל "ארחנטו", מגבינות, חמוצים ודגים מלוחים ב"מעדניית איבגי" ומפיצוחים ותבלינים של "פיצוחי עמדי". בגזרת המתוקים, יוכלו להנות מקרמבו ב-12 טעמים ב"קאבום", לנגוס בכריכי גלידה ועוגיות של "קוקי- קרים". מגוון רחב של חלבות ב"ממלכת החלבה", להנות מהמאפה ההונגרי המפורסם ב"קיורטוש מחנה יהודה", ממגוון ממתקים מזרחיים של "כנאפה עיר דוד" וממגוון מאפים של מאפיית "דובשנית" ועוד.

פסטיבל מחנה יהודה בקניון שבעת הכוכבים, 2.4-5 בין השעות 12:00-20:00, הכניסה חופשית.