ביקורת אל תפספסו: הלהיט הבינלאומי הגיע למלון הירושלמי

לרגל יום ה-EGG'S BENEDICT הבינלאומי המתקיים השבוע, מזמין מלון וולדורף אסטוריה את הקהל הרחב לחגוג בארוחת בוקר מפנקת עם מגוון מנות ביצי בנדיקט. חובה לאכול: המנה הבלגית והצרפתית

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 17/04/23 13:35 כו בניסן התשפג

אל תפספסו: הלהיט הבינלאומי הגיע למלון הירושלמי
חוגגים למנה הפופולארית, צילום: אורטל חזן

מנת ה-EGG'S BENEDICT היא אחת ממנות ארוחת הבוקר והבראנץ' הפופולאריות ביותר. המנה נוצרה לראשונה בשנות ה-20' של המאה הקודמת במלון וולדורף אסטוריה ניו יורק. מדי שנה, מציינים את יום ה-EGG'S BENEDICT ב 16.4. מלון וולדורף אסטוריה ירושלים החליט לחגוג השנה את היום הקולינרי הבינלאומי הייחודי ולקח את זה עוד צעד קדימה. במשך שבועיים במחיר הוגן ובנוסף לארוחת הבוקר של המלון, מתווסף לתפריט מגוון רחב של  EGG'S BENEDICT בטעמים אנינים ובלתי נשכחים בליווי סלמון/תרד/ ביצים על פנקייק/ ביצים על וופל בלגי.

שף המלון הכין חמש מנות של EGG'S BENEDICT שכל אחת מהן מציעה טעימים מדהימים בסגנונות שונים. מנות הביצים בנוסח בנדיקט נעשו בהשראת מטבחים בינלאומיים: ניו יורק, בלגי, ים תיכוני, צרפתי ומנת בריאות. 

הבנדיקט הבלגי בטעמים של קינוח יוקרתי שאי אפשר להפסיק לאכול, גם הייחודיות של הצרפתי בשילוב הפרנץ טוסט הופך את חווית ה EGG'S BENEDICT ליוצאת מן הכלל. שפע הטעמים מצטרפים לארוחת הבוקר היוקרתית והטעימה של המלון עם שירות אישי ואדיב. 

חמישה סגנונות שונים של ביצים בנוסח בנדיקט

חמישה סגנונות שונים של ביצים בנוסח בנדיקט צילום: אורטל חזן

להעביר הנגאובר

על פי המסורת, המנה נוצרה כאשר לקוח קבוע של מסעדת המלון בשם BENEDICT הגיע בבוקר לאחר ערב ארוך של שתיה וביקש טוסט עם ביצה עלומה והמון רוטב הולנדז – או בקיצור: מנה אשר תעביר לו את ההנגאובר. שף המלון, זיהה את הפוטנציאל, שינה את הלחם למאפין אנגלי והעניק את שם הארוחה לכבוד הלקוח ובכך נתקבעה המנה הטעימה בדברי הימים של הקולינריה העולמית.

מלון וולדורף אסטוריה הירושלמי החליט לחגוג את יום ה-EGG'S BENEDICT הבינלאומי במשך שבוע ובעקבות הביקוש הפסטיבל ימשך שבוע נוסף, כך שתוכלו להנות מהמנות המצוינות בין התאריכים 16.4- 28.4. לצד כל זה, תוכלו גם ליהנות מתפריט א-לה קארט וגם ממזנון עשיר ומפואר והכל במחיר של 200 ₪ בלבד ! 

כאמור הפסטיבל החיגיגי מצטרף לארוחת הבוקר שמוגשת מדי יום במלון היוקרתי. ארוחת הבוקר של וולדורף אסטוריה משלבת בין תפריט א-לה קארט ובין ארוחת הבוקר העשירה והמגוונת והכל באווירה מוקפדת ויוקרתית עם שירות אישי לשולחן. 

תפריט ארוחת הבוקר של המלון מורכב מבופה עשיר ויוקרתי וכולל ירקות חתוכים מכל המינים והסוגים, סלטים טריים, מגוון של גבינות קשות, גבינות עזים, גבינות רכות ועוד. דגים מעושנים, הרינג כבוש, סלמון מעושן, דגי הליבוט, מקרל וגרבלאקס תוצרת בית, פירות העונה, מבחר פירות יבשים, מבחר מנות אישיות המתחלפות מדי יום, מבחר יוגורטים וגרנולות ואף מנות נוספות המוגשות בכלי חימום כגון בלינצ'ס, פטריות מוקפצות, קישים שונים, שקשוקה, מבחר אנטי פסטי ועוד.

ארוחת הבוקר במלון היוקרתי

ארוחת הבוקר במלון היוקרתי צילום: אורטל חזן

בעמדת הלחמים המפוארת תמצאו לחמים שונים ממחמצת עד פרצלס, בורקסים, קרואסונים, עוגות גבינה, עוגות שמרים, עוגות בחושות, קפקייקס ודיינישים. מכונת קפה מקצועית תפיק עבורכם קפה איכותי לפני, אחרי ובאמצע הארוחה ככל שרק תחפצו. את הארוחה מלווים מים מינרלים או מוגזים, משקאות פרי שונים, משקאות חמים, יין, ועוד.

בר הלחמים

בר הלחמים צילום: הודיה רומם

 בנוסף, נמצא לרשותכם גם תפריט א-לה קארט שיוגש לשולחן לפי בקשתכם וכולל חביתות עם כל תוספת אפשרית, ביצים עלומות, עין, חביתת חומוס טבעונית וכמובן EGG"S BENEDICT בליווי רוטב הולנדייס על מצע של טוסט בריוש. לקינוח תוכלו להזמין בהגשה אישית וופל בלגי, פנקייק או פרנץ' טוסט בתוספת מייפל, שוקולד ופירות חתוכים.

בנוסף, מציעה ארוחת הבוקר פינת בריאות המורכבת מעוגות ללא תוספת סוכר, לחם ללא גלוטן, מבחר פירות יבשים אקזוטיים, ירקות עוד. 

ארוחת הבוקר במלון

ארוחת הבוקר במלון צילום: הודיה רומם

שעות ארוחת הבוקר:
 ראשון- שישי: 06:30- 10:00    ( הגעה אחרונה בשעה 09:00) 
להזמנות: טל': 054-9509092 /  02-5423333
או  JRSWA.Breakfast@waldorfastoria.com.

כתובת-  אגרון 26, ירושלים. יש להזמין מקומות מראש.

מלון וולדף אסטוריה

מלון וולדף אסטוריה צילום: הודיה רומם