המאפייה המיתולוגית בירושלים בהודעה מרגשת: "חינם לחיילים"

מאפיית מפגש השייח פתחה סניף חדש במתחם ארנה, סמוך לנקודת איסוף של חיילים, והודיעה על החלטה מיוחדת עבורם, "הכיף והסיפוק שלנו זה לראות את החיילים מתפנקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/23 17:31 כא בשבט התשפג

המאפייה המיתולוגית בירושלים בהודעה מרגשת: "חינם לחיילים"
צילום: יחצ מפגש השייח

מאפיית "מפגש השייח" היא מוסד ותיק וידוע שהוקם בשנת 1990, ומונה סניפים רבים הפרוסים בירושלים ומחוצה לה. לא מזמן נפתח סניף נוסף לרשת המאפיות הנוסטלגית במתחם ארנה, הסמוך לאצטדיון טדי. כבר למעלה מעשור שבכל יום עצמאות המאפיה דואגת נותנת לכל כוחות הביטחון מאפה ושתיה ללא חיוב, וכעת המאפיה בצעד מרגש נוסף.

חיילים וחיילות יקבלו קפה ומאפה בחינם

מדי יום ראשון, כל חייל או חיילת שיגיעו לסניף משעת פתיחתו ב-6:00 בבוקר ועד השעה 11:00, יקבלו קפה ומאפה ללא שום חיוב, ויוכלו גם להחליף את הקפה בסחלב. סמוך לסניף ממוקמת נקודת איסוף של חיילים, ומגיעים אליה למעלה מ-2,500 חיילים וחיילות מדי שבוע. אלעד, בנו של בעל הרשת, שיתף מאיפה הגיע הרעיון, "אני ואבא שלי היינו אתמול בבוקר בסניף הארנה, שסמוך לחניון של טדי שמשמש לנקודות איסוף לחיילים בראשון בבוקר. נכנסו לסניף שתי חיילות והזמינו קפה וקצת רוגלך, ושנינו אמרנו באופן אוטומטי 'לא לחייב'. משם הגיע הרעיון לאפשר בימי ראשון קפה ומאפה בחינם לחיילים".

צילום: יחצ

"הכיף והסיפוק שלנו זה לראות את החיילים מתפנקים"

המאפייה הוסיפה שההטבה תינתן גם לבנות שירות שיגיעו בימי ראשון, למרות שהפרסום מופנה באופן ספציפי לחיילים וחיילות, וכך גם התמונה בו. "כל האחים והאחיות במשפחה שירתו בצבא כלוחמים", סיפר אלעד, "הכיף והסיפוק שלנו זה לראות את החיילים שלנו מתפנקים ונהנים לפני הבסיס, ואם יש משהו שיעשה להם את הבוקר לקצת יותר אופטימי ויעלה להם חיוך על הפנים, אז למה לא?"

צילום: יחצ