חדש על המדף מושלם לארוחת עשר: טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר

ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן וממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, מבוססי טחינה גולמית העשירה בערכים של סידן, ברזל וסיבים תזונתיים. לסדרה מצטרף ממרח חלוה של אחוה המכיל 100% חלוה והם משווקים באריזות נוחות מעוצבות של 400 גרם 

חדשות כיפה חדשות 16/03/23 12:02 כג באדר התשפג

מושלם לארוחת עשר: טחינה עם שוקולד ללא תוספת סוכר
צילום: יעל האן

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה את סדרת הממרחים המתוקים שלה, מבוססי טחינה גולמית, בעיצוב חדש. הסדרה כוללת ממרח טחינה עם שוקולד, ממרח טחינה עם סילאן, ממרח טחינה בטעם שוקולד ללא תוספת סוכר, אליהם מצטרף גם ממרח חלוה. הממרחים משווקים בצנצנות נוחות במשקל 400 גרם, בכשרות מהדרין, והם נהדרים לשימוש כממרח מתוק וכן לאפייה של עוגות ועוגיות. ממרחי הטחינה משמשים כמקור טוב לסיבים, סידן, ברזל, הם אינם מכילים שמן דקל וחומרים מהחי ומתאימים לטבעונים. 

סדרת ממרחי הטחינה של אחוה נחשבים לממרחים פופולאריים וזוכים להצלחה. כל הממרחים מכילים לפחות 44% טחינה גולמית (חלקם 65% ומשומשום מלא) והם בעלי ערכים תזונתיים גבוהים ביחס לממרחי שוקולד.

צילום: יעל האן

צילום: יעל האן

לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, לא פעם, ממרחי השוקולד מכילים כמות מאד גבוהה של סוכר, שומן ומרכיבי מזון לא איכותיים היוצרים מוצר מזון בעל ערכים תזונתיים נמוכים. חברת "אחוה" פיתחה ממרח טחינה מלא עם שילוב שוקולד ללא תוספת סוכר. מדובר בפיתוח המבסס את היתרונות של הקקאו על הערכים התזונתיים הגבוהים של הטחינה המלאה ללא תוספת סוכר. הממרח מכיל 51% טחינה משומשום מלא, דבר התורם לערכים הגבוהים של הסידן (460 מ"ג ב-100 גרם), לכמות גבוהה של סיבים תזונתיים (10 גרם ל-100 גרם) והוא דל מאד בנתרן (41 מ"ג ל-100 גרם) בנוסף לכך, הממרח איננו מכיל שומן טרנס וצבעי מאכל. מדובר במוצר המאפשר לציבור הרחב ליהנות מממרח שוקולד ללא תוספת סוכר ועם ערכים תזונתיים גבוהים, הדומים לערכי ממרחי הטחינה.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים.  מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 שקלים לאריזת 400 גרם. להשיג ברשתות השיווק המובחרות. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן