זה אמיתי: נפתח סניף מהדרין ראשון של גלידה גולדה

הגלידה האהובה שהפכה למותג משיקה סניף מהדרין ראשון בבית שמש בו כל המוצרים הם חלב ישראל | משגיח הכשרות במקום לכיפה: "במפעל שינו את עצמם. זה היה לנו הרבה יותר קל אחרי השינויים שלהם"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 29/09/22 11:27 ד בתשרי התשפג

זה אמיתי: נפתח סניף מהדרין ראשון של גלידה גולדה
סניף מהדרין של רשת גולדה, צילום: ריקי רייכמן

רשת הגלידריות גולדה, שהוקמה רק לפני כעשר שנים, הצליחה להפוך תוך שנים מעטות לאחד מהשמות הקולינריים החמים בישראל. כיום הרשת מונה כ-130 סניפים בפריסה ארצית, החל מקריית שמונה ועד אילת. לרשת יש סניפים כשרים ושאינם כשרים, אך אתמול (ד') התבשרנו על פתיחת סניף מהדרין ראשון.

בית שמש זכתה בסניף המהדרין

סניף המהדרין הראשון של גולדה שוכן בעיר בית שמש, בה יש ריכוז גבוה של דתיים וחרדים. הסניף היה כשר, וכאמור הסניף בבית שמש יהיה כשר למהדרין. אמש בישר הבעלים, יונתן אביטל, כי הסניף הפך למהדרין. בפייסבוק הוא כתב: "שנה חדשה! כשרות חדשה! גולדה בית שמש פותחת את תשפ"ג עם כשרות למהדרין! בשבילינו, אבל בעיקר בשביל הלקוחות שלנו. מאחלים לכם שנה טובה ומתוקה - גולדה בית שמש".

כל החנות היא בעצם חלב ישראל

המפעל של הרשת בכפר ויתקין עובד רק עם חלב ישראל וכל חומרי הגלם מיוצרים במפעלים המקומיים של קבוצת ANITA בארץ. בנוסף, עובדים ברשת על הפיכת המפעל של הקבוצה בכפר ויתקין למפעל בכשרות בד"צ על מנת לאפשר לעוד ועוד קהלים להנות מחוויית הגולדה. בשיחה עם משגיח הכשרות במקום, הרב עופר סוויסה, הוא מסביר לכיפה: "הסניף הפך למהדרין. כל החנות היא בעצם חלב ישראל. כל המוצרים למיניהם, כל הדברים הנלווים, הותאמו לציבור הדתי ולהשגחת מהדרין. קיבלנו אישור מהדרין של הרבנות. זו הייתה החלטה של הזכיין, וגם במפעל שינו את עצמם. זה היה לנו הרבה יותר קל אחרי השינויים שלהם. לקח זמן עד שבמפעל, לאט לאט, סגרו את העניינים האלה ועכשיו זה התחיל להיות בפועל".