השף המעופף דרוש בתחום הקולינריה: אל על מחפשת שף חדש

לאחר 5 שנים השף שחף שבתאי מסיים את תפקידו באל על, ובחברה מודים על פועלו ובוחנים בימים אלה גיוס שף חדש, "הביא עימו רוח של ישראליות, אותנטיות וצבעוניות לארוחות במטוסי אל על שמהוות חלק משמעותי בחוויית הלקוח"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 05/09/22 10:12 ט באלול התשפב

דרוש בתחום הקולינריה: אל על מחפשת שף חדש
השף שחף שבתאי, צילום: דוברות אל על

צעירים רבים מצליחים למצוא תעסוקה בתקופה שאחרי השירות דווקא בתחום התעופה. הפעם, התפנה בחברת התעופה הגדולה בישראל תפקיד מאתגר במיוחד. השף שחף שבתאי מסיים בימים אלו את תפקידו באל על בתור השף הראשי של החברה, זאת לאחר חמש שנים בהן הוביל את ענף הקולינריה במטוסים בכל מחלקות השירות: תיירים, פרימיום ועסקים ובמטבחי החברה בעולם. 

בימים אלה, פועלים באל על לטובת גיוס שף חדש שיחליף את שבתאי והמועמדים לתפקיד, גם הם שפים מובילים בקולינריה הישראלית. על פי הודעת החברה, השף הביא עמו לתפקיד ניסיון קולינרי רב ממטבחים שונים, יצירתיות גדולה והרבה תשוקה, וכל זאת בא לידי ביטוי באפיון מותאם יעדים ומועדים של הארוחות השונות בטיסות ומשביעות הרצון הגבוהה של הלקוחות מכך.   

צילום: shutterstock

לדברי מנכ"לית  אל על דינה בן טל–גננסיה: "אנו מודים לשף שחף שבתאי על פועלו באל על לאורך השנים. שבתאי הביא עימו רוח של ישראליות, אותנטיות וצבעוניות לארוחות במטוסי אל על שמהוות חלק משמעותי בחוויית הלקוח הנעימה ואנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".