הראשונה אי פעם: דינה בן-טל גננסיה מונתה למנכ"לית אל על

דירקטוריון חברת התעופה הישראלית החליט על מינויה של דינה בן-טל גננסיה למנכ"לית החברה שתעשה היסטוריה ותחליף את אביגל שורק שהודיע על פרישתו. עמרי כהן, ימונה למשנה למנכ"ל ומנהל תפעול ראשי

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 07/04/22 13:08 ו בניסן התשפב

הראשונה אי פעם: דינה בן-טל גננסיה מונתה למנכ"לית אל על
דינה בן טל גננסיה, עושה היסטוריה, צילום: רונן דבש

דירקטוריון חברת אל על הודיע היום (ה') על מינוייה של דינה בן טל גננסיה, סמנכ"לית המסחר בחברה, לתפקיד המנכ"לית, במקומו של אביגל שורק שהודיע לאחרונה על עזיבתו, כאשר לראשונה אי פעם אישה תמלא את התפקיד הנחשק בחברה. כמו כן, עומרי כהן, מונה למשנה למנכ״ל ומנהל תפעול ראשי, שימש בשנה האחרונה כסמנכ"ל תפעול באל על.

בן טל גננסיה, בת 48, מכהנת בתפקידים בכירים באל על מזה 14 שנה ולפני כן בתפקידי יעוץ לחברת התעופה הישראלית ולחברות מובילות נוספות במשק הישראלי כשותפה בחברת הייעוץ האסטרטגי – TASC וזאת בתחומי מועדון הנוסע המתמיד, קרגו ומרכזי רווח בתחזוקה. עם הצטרפותה לאל על מילאה שורה של תפקידים בכירים, ביניהם: מנהלת תכנון טווח ארוך והצטיידות בחטיבת הכספים וראש אגף ניהול הכנסה בחטיבת המסחר. כמו כן לדינה תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים מהאוניברסיטה העברית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.

עמרי כהן, מתקדם

עמרי כהן, מתקדם צילום: רונן דבש

בתפקידה האחרון באל-על שמשה כסמנכ"לית מסחר וקשרים תעופתיים. מינויה של דינה יכנס לתוקפו בשבועות הקרובים וזאת לאחר העברת תפקיד מסודרת שתבוצע באל על.

דינה בן טל גננסיה אמרה עם אישור המינוי: "אני מודה לדירקטוריון על האמון בי וחשוב מכך, על האמון בהון האנושי של אל על שמורכב מעובדים מחויבים, אחראים ומקצועיים. אני גאה לעמוד בחברה בעל מורשת מפוארת ועתיד מבטיח. עומדים בפנינו אתגרים רבים ומורכבים ואני נכונה להם. בהצלחה לכולנו".

יו"ר אל-על, עמיקם בן צבי התייחס לחדשות הטריות ואמר: "המינויים מבטאים את האמון שיש לנו בהון האנושי של אל-על; כמו-כן, המינויים מבטיחים רציפות ניהולית. אנו בטוחים במנהיגות, בניסיון וביכולות של דינה להוביל קדימה את אל על וכן ביכולותיו של עומרי לסייע לדינה להוביל את החברה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן