שבוע בלי בשר "מבינים את הצורך": וולט פרסמה דילים מיוחדים למסעדות חלביות בתשעת הימים

בימים אלו נהוג שלא לאכול בשר ועוף כאבילות על חורבן הבית, וב-Wolt ריכזו עבורכם מגוון הצעות ודילים לארוחות משפחתיות ללא בשר או עוף, שיוצעו באפליקצייה בירושלים ובבני ברק 

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/22 16:32 ג באב התשפב

"מבינים את הצורך": וולט פרסמה דילים מיוחדים למסעדות חלביות בתשעת הימים
שליח וולט, צילום: יח"צ

בין כל הדברים שההלכה אוסרת בתשעת הימים שבין ראש חודש אב לצום תשעה באב, נמצא גם איסור אכילת בשר ועוף, זאת לזכר האבל על חורבן הבית. בחברת Wolt, שבחודשים האחרונים התרחבה לשוק הכשר למהדרין, מבינים את הצורך ועבדו יחד עם המסעדות הכשרות בבני ברק ובירושלים על מנת לייצר ארוחות משתלמות ומגוונות למשך תשעת הימים.

אפשרויות לארוחות תשעת הימים בירושלים

פרש קפה

"פרש קפה" מציעים דיל זוגי של כריכים חלביים ב-54 שקלים ודיל "פותחים שולחן" חלבי ומשפחתי שכולל מארז 6 קאדה קפוא להכנה ביתית, טורטייה סושי, 3 מאפה מלוח לבחירה וכיכר לחם לבחירה, המחיר: 155 שקלים. 

הארזים פיצה בייקרי

הארזים פיצה בייקרי מציעים דיל 3 פיצות שף לבחירה ב-230 שקלים ודיל 4 פיצות משפחתיות ב-250 שקלים. 

פיצה נאני

פיצה נאני מציעה דיל "פותחים שולחן" עם מגש פיצה מרגריטה, מגש פיצה עם תוספות ובקבוק שתייה גדול ב-130 שקלים. 

סיוויטאס

סיוויטאס מציעים 15% הנחה על התפריט למשך כל השבוע של תשעת הימים.

צילום: וולט

גראנד קפה

בגראנד קפה מציעים את מבצע עסקיות הצהריים לאורך כל שעות היום, בין הדילים: עסקית בורגר טבעוני וקינוח שכוללת קציצת המבורגר טבעונית בלחמנייה עם חסה, בצל סגול עגבניה, ומלפפון חמוץ. מוגש עם צ'יפס בתוספת מיני ברד פודינג לקינוח, המחיר: 72 שקלים;

עסקית ריגוטוני זוקיני וקינוח שכוללת פרוסות זוקיני מטוגן, שום ושמנת. מוגש בתוספת מיני ברד פודינג לקינוח, המחיר: 68 שקלים.

הצעות נוספות ניתן למצוא בין היתר בקפית, קפה אביחיל, אנג'ל ומפגש השייח.

אפשרויות לארוחות תשעת הימים בבני ברק

בבני ברק מגוון מסעדות חלביות מציעות תפריט עשיר במיוחד לתשעת הימים. בין המסעדות, זיסלק, לחם שניר, מאמא פסטה, רק מרק רמת גן, סופרפוד סלט בר, רוזמרין.

צילום: וולט

בנוסף מגוון הפיצריות בעיר ימשיך לתת שירות גם בתשעת הימים:

פיצהלה, פיצה מונטלה, פיצה פאקלה, פיצה רמת חן, אמריקן פיצה רמת גן, פיצה עגבניה רמת אביב, פיצה פאפא׳לה, מוטו לה פיצה. המסעדות המשתתפות בספיישל מחזיקות בתעודות כשרות בהשגחות שונות. ניתן לבדוק את הכשרות של כל מסעדה בלשונית "עוד פרטים" בדף המסעדה באתר או באפליקציית Wolt.