התגעגענו אחרי הריקול: שטראוס מחזירה את רבע לשבע המקורי לחנויות

אחרי שבועות ארוכים של ריקול מסיבי שטראוס מחזירה לרשתות השיווק את חטיף השוקולד האהוב, גלילי וופל בציפוי שוקולד ובמילוי קרם אגוזים. באופן זמני, השוקולד שמשמש לציפוי יגיע ממפעל שוקולד חיצוני לעלית | במקביל תוכלו ליהנות גם מטעמים חדשים ומפתיעים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 11/07/22 19:32 יב בתמוז התשפב

אחרי הריקול: שטראוס מחזירה את רבע לשבע המקורי לחנויות
צילום: שטראוס

שלושה חודשים חלפו מאז הודיעה חברת "שטראוס" על ריקול מלא לכל מוצרי מפעל הממתקים בנוף הגליל. כזכור, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, ראש שרותי בריאות הציבור ד"ר שרון אלרעי פרייס, ראש שירות המזון הארצי במשרד הבריאות ופנינה אורן שניידור, הגיעו למפעל "עלית" בנצרת על מנת לעמוד מקרוב אחר הכשלים שאירעו בפרשת גילויי הסלמונלה במוצרי החברה.

אחרי פרק זמן ממושך, הגרסה הקלאסית של "רבע לשבע" חוזרת למדפים: המוצר מיוצר במפעל "הגביע" שבדרום המייצר את המוצר לאורך כל השנה, בתהליך ייצור זהה, עם אותם הרכיבים. אבל, באופן זמני השוקולד שמשמש לציפוי יגיע ממפעל שוקולד חיצוני לעלית, מתוך שמירה ככל הניתן על פרופיל הטעם האהוב של המוצר. בחברה ציינו כי אין שינוי בכשרות המוצר ובאלרגנים.

שוק עוגיות הפרימיום בישראל מוערך בכ-470 מיליון שקלים בשנה

שירי בירמן-כהן, מנהלת שיווק חטיבת הממתקים של שטראוס מסרה: "אנחנו שמחים לחזור ולהשיק מחדש את חטיף השוקולד המפנק, ולתת לצרכנים שלנו ליהנות מהמוצר המוכר והאהוב, ממש בקרוב נחזור עם מוצרים נוספים וחדשים".

המוצר מושק במקביל לסדרת מוצרי רבע לשבע החדשים: רבע לשבע סינמון רול, רבע לשבע מרשמלו, רבע לשבע שחור לבן ורבע לשבע פופקורן שלראשונה אינם כוללים שוקולד, כך שגלילי הוופל הדקיקים והפריכים מתאימים לאוכלוסיית הטבעוניים וכן לשומרי הכשרות – המוצרים הינם בכשרות בד"צ ופרווה.
 
מנתוני סטורנקסט עולה כי שווי שוק עוגיות הפרימיום בישראל מוערך בכ-470 מיליון שקלים בשנה וצומח בממוצע בכ-2.3% מדי שנה. המותג רבע לשבע מהווה כ 10.6% מכלל השו והוא זמין לרכישה בכל רשתות השיווק.