חדש על המדף: קוקה-קולה בישראל משיקה מהדורה קיצית ומרעננת של קוקה-קולה ZERO בטעם אבטיח-תות בפחית מעוצבת וייחודית. הפחית וטעם המשקה החדש נבחרו ועוצבו בשיתוף פעולה עם ה-DJ הבינלאומי "מרשמלו" וישווקו לציבור כבר מהשבוע הבא.
-
עוד באותו נושאטעם החיים משתנה: מתכון חדש לקולה זירו
15/07/21 07:51
ההשקה, שמתרחשת בישראל ובמדינות נבחרות בעולם, תערך במסגרת הבינלאומית של Coca-Cola Creations, במסגרתה מושקים טעמים חדשים תחת קונספטים מתחלפים, משקה האבטיח תות שנבחר על ידי "מרשמלו" הוא הראשון מסדרת משקאות הקונספט שיושקו בישראל. כמו כן, מדובר בפעם הראשונה שמפורסם או אומן החליט על הטעם והעיצוב החדש לקוקה-קולה.
הטעם החדש ילווה גם בעיצוב פחית מיוחדת, הפחית תהיה לבנה עם הלוגו והחסות של "מרשמלו" עם עיצוב מיוחד לפונט של קוקה-קולה. פלטפורמת Coca-Cola Creations, שעלתה לראשונה בפברואר השנה, מעניקה למותג ביטויים חדשים המונעים על ידי שיתוף פעולה, יצירתיות ותרבות. במסגרת הפלטפורמה, החברה הכריזה על מגוון רחב של קונספטים וטעמים מיוחדים שיופצו בעולם החל משנת 2022 והלאה.
קוקה-קולה ZERO בטעם אבטיח-תות יושק בפחיות 330 מ"ל, בעיצוב חדשני.
👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן