הבהלה לזהב הירוק: כך תקבלו עד הבית גלידת קראנץ' פיסטוק

גם אתם מחפשים איפה אפשר לקנות שלגון קראנץ' פיסטוק ושוקולד לבן? אפליקציית ההזמנות חוגגת את המוצר החדש ותאפשר לכם לקבל אותו ישר מרשת החנויות של גלידות נסטלה, והמחיר מפתיע לטובה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/07/22 15:09 ה בתמוז התשפב

הבהלה לזהב הירוק: כך תקבלו עד הבית גלידת קראנץ' פיסטוק
צילום: נסטלה

שלגון קראנץ' פיסטוק ושוקולד לבן הושק על ידי חברת נסטלה לפני שבועות בודדים וכבר הספיק לשבור שיאי ביקוש, ליצור סערה של ממש ברשת ולהיחטף מהמדפים פעם אחר פעם. עכשיו, מתחדש המלאי ולראשונה - מגיע גם ל-Wolt

מעכשיו תוכלו להזמין קראנץ' פיסטוק מהוולט 

שלגוני קראנץ' פיסטוק זמינים מהיום במשלוח מיידי דרך Wolt, בהזמנה באפליקציה מרשת חנויות הגלידה של גלידות נסטלה, שהצטרפו לאחרונה לפלטפורמה במגוון אזורי שילוח. המחיר: 10 שקלים לשלגון. חנויות נסטלה זמינות באפליקציית Wolt בתל אביב, חולון, קריית אונו ורמת השרון וניתן להזמין מהן משלוח גם לגבעתיים, רמת גן, בני ברק, ראשון לציון, בת ים, פתח תקווה, גבעת שמואל והרצליה. בנוסף, ניתן להזמין קראנץ׳ פיסטוק מסניפי חנות הממתקים "אופוריה" בגבעת שמואל ובהוד השרון.

לפני מספר שבועות הודיעה חברת הגלידות על ייצור נוסף של עוד רבע מיליון יחידות ששווקו לחנויות, ולמרות זאת, בקבוצות פייסבוק שונות ניתן היה למצוא צרכנים נואשים שמחפשים לקנות את הקראנץ' המסתורי, וגם כאלו שניצלו את הסיטוציה ומכרו את השלגונים באופן פרטי. 

האיש שגרם לזה לקרות

השלגון המצליח מכיל שוקולד לבן ופיסטוק, בציפוי קראנצ'י של שוקולד לבן ושברי פיסטוק וליבת פיסטוק עשירה. בחברה אומרים כי תהליך הייצור שלו הגיע מלמטה, כאשר אחד מיוצרי התוכן המזוהים ביותר עם פיסטוק בישראל, אוהד ראוך, הפך תמונות של מוצרים מוכרים ואהובים רבים לכאלה בטעמי פיסטוק. בין המוצרים שזכו להתעניינות רבה ברשת היה שלגון קרנאץ' פיסטוק שזכה לאלפי שיתופים ותגובות של גולשים שביקשו מגלידות נסטלה שייצרו מוצר כזה.