עוד אחת: מסעדה בשרית כשרה נפתחה בתל אביב

המסעדה, מבית המסעדן יקי כביר, תגיש מנות גריל ישראליות כשרות בישיבה או לקחת לדרך, ותשרת את תושבי השכונות הצפוניות של תל אביב. בימי שישי המסעדה תגיש מנת שישי יחידה של שניצל בחלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/07/22 10:44 ב בתמוז התשפב

עוד אחת: מסעדה בשרית כשרה נפתחה בתל אביב
צילום: יעל בונפיס

צפון תל אביב מתחדשת בגריל בר כשר שייפתח ברחוב איינשטיין, במקום מסעדת מאריס הטורקית שפעלה במקום. המסעדן יקי כביר שהפעיל גם את מאריס מספר כי בעקבות הקמת גשר הולכי רגל באזור הישיבה החיצוני ועבודות הרכבת הקלה ברחוב עלה צורך במסעדה למזון מהיר, שאפשר לקחת לדרך בפיתה או לאכול בישיבה קצרה. עד לסיום העבודות המקום פחות מתאים לישיבה ממושכת.

המסעדה החדשה תגיש מנות שווארמה, גריל וסלטים כמיטב המסורת, וכן מנות חומוס בעבודת יד. יגאל יעקב הוא השף בפועל וכל הסלטים בגריל בר נעשים גם הם בעבודת יד תחת ניהולו, עם הטעמים והתבלינים שלו.

שניצל בחלה

שניצל בחלה צילום: יעל בונפיס

המקום מאפשר "פתיחת שולחן" עד 20 איש בתוך המסעדה, וכן טייקאווי לישיבה בחוץ או הביתה ומשלוחים באמצעות וולט ותן ביס. בקרוב, גם מתוכננת קומה נוספת במסעדה שתאפשר מקומות ישיבה נוספים. המסעדה כשרה ותתאים לתושבי האזור שבחלקם תושבי חוץ וקהל לקוחות מסורתי שמעדיף אוכל כשר. בימי שישי המסעדה תגיש מנת שישי יחידה של שניצל בחלה, עם מטבוחה וחציל מטוגן, בדיוק כמו בשוק הכרמל.