נעים להכיר: מסעדה חלבית כשרה נפתחה בשוק הכרמל

השף שקד פחימה פתח מסעדה חלבית כשרה בתל אביב, המהווה שילוב בין מנות אלגנטיות נפלאות ואווירה ישראלית אותנטית. המסעדה מעוצבת כך שתתאים גם לפרטיות של זוגות ולאירוח של משפחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/22 12:34 כט בסיון התשפב

נעים להכיר: מסעדה חלבית כשרה נפתחה בשוק הכרמל
אסאדו בטטה - הולה הולה, צילום: דור כחלון

הולה הולה בר היא מסעדה בניצוחו של השף שקד פחימה החבויה בתוך סמטאותיו של שוק הכרמל ומציעה תפריט חלבי כשר. השף אוחז גם כן במסעדת דואה הכשרה והמצליחה, גם היא ממוקמת בקרבתה. הקונספט המרכזי העומד מאחורי סוד האירוח במסעדה הוא שילוב בין מנות אלגנטיות נפלאות ואווירה ישראלית אותנטית, המעניקה חוויה קולינארית אקסקלוסיבית.

המסעדה מעוצבת כך שתתאים להרכבים שונים, בחלל המרכזי של המסעדה ניצב בר אלכוהולי המתאים לצעירים שרוצים ליהנות גם משתייה. בנוסף, יש פינות שקטות שיתאימו יותר לזוגות, שולחנות למי שמגיעים לארוחה משפחתית או חברים. המקום מעוצב בלוק מודרני איכותי עם הרבה אלמנטים של עץ, קירות מעוטרים וגופי תאורה מעוצבים.

צילום: דור כחלון

השף והבעלים, שקד פחימה, התחיל את דרכו כבר בגיל 17 בתחום האוכל ועבר בין המסעדות המובחרות ביותר. מתוך חלום לפתוח בר מסעדה ייחודי נולדה בלב השוק מסעדת דואה המצליחה ומיד אחריה גם מסעדה הולה הולה החדשה, המציעה תפריט מגוון המורכב ממנות ים תיכוניות המשלבות דגים וגבינות ברמה קולינארית גבוהה קלילות עם טוויסט ייחודי. המטבח מתבסס על חומרי גלם איכותיים, מוקפדים ודגים היישר מהים אל הצלחת.