גדלתם בשנות ה-90? טעם הילדוּת שלכם חוזר הקיץ בגרסה מיוחדת

לאחר כעשור, "עלית" משיקה מהדורת קיץ מיוחדת ומוגבלת של המשקה הקלאסי האהוב בשני טעמים חדשים: שוקולית בטעם טופי קרמל ושוקולית בטעם נוגט. אל תפספסו

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/06/22 22:05 כב בסיון התשפב

גדלתם בשנות ה-90? טעם הילדוּת שלכם חוזר הקיץ בגרסה מיוחדת
הטעמים החדשים של שוקולית, צילום: יח"צ

שוקולית, שזכורה בעיקר לילדי שנות ה-90, ונחשבת היום למותג המוביל בקטגוריית אבקות להכנת שוקו, משיקה מהדורת קיץ מיוחדת ומוגבלת הכוללת שני טעמים חדשים למשקה הישראלי המוכר והאהוב שוקולית: שוקולית בטעם טופי קרמל ושוקולית בטעם נוגט. זה הגיוון הראשון מזה כמעט כעשור לטעם המשקה האהוב.

הטעמים החדשים מגיעים באריזות בעיצוב חדש ועדכני, המבוססות על אריזת השוקולית הקלאסית. הטעמים נבחרו לפי מגמות וטרנדים עולמיים וישראליים, בנוסף לטעימות ומחקרי העדפה צרכנית. את הטעמים החדשים תוכלו למצוא ברשתות השיווק החל מחודש יולי במשקל של 500 גרם ובכשרות בד"צ העדה החרדית.

משקה השוקו המפורסם הושק על ידי עלית בישראל בשנת 1973 תחת השם "שוקו פלא" וכיום "שוקולית" היא המותג המוביל בסגמנט השוקו, עם נתח השוק הגבוה ביותר מבין המתחרים. לפי נתוני סטורנקסט (2021), שווי השוק של קטגוריית אבקות השוקו מוערך בכ-52 מיליון שקלים.