מתכוננים לשבועות גבינה שהושרתה ביין אדום ובטעם כמהין: הגבינות החדשות שכדאי לכם להכיר

לכבוד חג השבועות, מחלבת משק צוריאל מרחיבה את סדרת גבינות העיזים עם מספר גבינות חדשות העשויות מחלב עיזים ומיועדות בעיקר לפריסה ולהגשה בפלטת גבינות מהודרת או לאפייה ובישול במאכלים חגיגיים המתאימים לשולחן החג

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/05/22 12:24 כא באייר התשפב

גבינה שהושרתה ביין אדום ובטעם כמהין: הגבינות החדשות שכדאי לכם להכיר
הגבינות החדשות של משק צוריאל , צילום: משק צוריאל

1. גבינת גאודה עיזים 30%

גבינת גאודה הקרויה על שם העיר "חאודה" שבדרום הולנד, ידועה כגבינת חלב בקר הולנדית. בגרסתה המחודשת של משק צוריאל, גבינת הגאודה מיוצרת מחלב עיזים משובח. תהליך ההמלחה שלה מתבצע במי מלח בלבד. 

2. גבינת תום עיזים ותום עיזים ביין 28%

גבינה חצי קשה אשר מקורה בצרפת. גבינה שבייצורה מתבצע תהליך של הוצאת נוזלים וייבוש עם המלחה חיצונית. גבינת תום עיזים ביין היא גבינה שהושרתה למשך כחודש וחצי ביין אדום, לרוב ביינות מרלו וקברנה. בדרך זו הגבינה סופגת את הטעם הייחודי וארומה של היין.

3. סנט מור עיזים עם ציפוי פחם 25%

מקורה של גבינת הסנט מור הוא בצרפת. סנט מור היא גבינת עובש לבן בצורת גליל שהחלק הפנימי שלה רך בעוד שקליפתה קשה יחסית. גבינת הסנט מור של משק צוריאל מיוצרת מחלב עיזים ומצופה פחם אשר שומר על טעמיה ומרקמה הייחודיים.

4. גבינות מה עז כמהין ומה עז שום שמיר 9% במהדורה מיוחדת לשבועות

גבינת מה עז בגליל עשויה מחלב עיזים ומתאימה למגוון רחב של שימושים, ביניהם: פשטידות, מאפים, כריכים, תוספת לסלטים ופיצות. לכבוד חג השבועות, סדרת הגבינות הורחבה והושקו שני טעמים חדשים המשתלבים מעולה עם טעמו הייחודי של חלב העיזים: מה עז בטעם כמהין ומה עז שום-שמיר. 

כשרות: גבינות מה עז - מהדרין ווסטהיים. גבינות מיוחדות עיזים - רבנות קצרין.