פיצה ובראוניז: המוצרים המפתיעים שקיבלו כשרות לפסח

לקראת חג האביב מומלץ להתייחס לתפריט המאתגר של החג ולזכור שלמרות הפרידה מהחמץ יש עוד עולם שלם של אפשרויות ולא כדאי לוותר עליהן | המלצות

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 06/04/22 15:15 ה בניסן התשפב

פיצה ובראוניז: המוצרים המפתיעים שקיבלו כשרות לפסח
פיצה בתנור, אילוסטרציה , צילום: pixabay

למרות האירועים הפוליטיים והמדינתיים שמטלטלים אותנו לא אחת, חג הפסח יגיע בעוד שבוע וחצי בדיוק, ולא משנה מי ישב בכיסא ראש הממשלה. לקראת החג המתקרב וההכנות המרובות, הכוללות גם קניות מיוחדות, קיבצנו עבורכם את מוצרים חדשים כשרים לפסח, כאלו שישכיחו מכם כל געגוע לקוראסון נימוח ויזכירו לכם שאולי התפריט בחג החירות לא נורא כל כך. 

פיצה ללא גלוטן

יבואנית המזון Neo Brand משיקה בישראל הפיצות של מותג Crisp - סדרה של פיצות ללא גלוטן העשויות מחומרי גלם איכותיים, ממש כמו פיצה איטלקית. להכנת הפיצות נדרשת רק אפיה קלה בתנור לקבלת חוויה  קולינרית טעימה במיוחד. כשר לפסח לאוכלי קטניות. 

צילום: יחצ

מים המכילים תוספת ברזל

בתוסף הברזל ספאטון מים המכילים ברזל 100% טבעי, בו משתמשות גם נשים לקראת לידה, אין חשש חמץ ועל כן מותר לשימוש לפסח ולכל ימות השנה. זאת, משום שאין בו תוספת של חומרים משמרים או של ממתיקים מלאכותיים. בכשרות בד"ץ העדה החרדית. 

צילום: יחצ

בראוניז ללא גלוטן 

הבראוניז המעולים של חברת פופיס (Popis) הבלגית מגיעים לארץ, והם עשויים משוקולד בלגי אמיתי במרקם פאדג' עשיר ומפנק. הם לחים מבפנים וקריספיים מבחוץ ומכילים שברי שוקולד מריר, וכמובן, ללא גלוטן. המוצר כשר לפסח לאוכלי קטניות, כשרות חלבית לאוכלי חלב נוכרי, אפיית ישראל.

 

צילום: יחצ

מכורים לקפה? המותג טסטר צ'ויס בהודעה דרמטית לקראת פסח

צילום: יחצ

המותג האיטלקי שמציע לראשונה לזניה כשרה לפסח 

לזניה כשרה לפסח שעשויה מתערובת ייחודית. הלזניה, וסדרת ברילה לפסח, עשויה הקמח תירס לבן, קמח תירס צהוב ואורז (ללא גלוטן). סדרת המוצרים מצטיינת בטעם משובח, מרקם אחיד ששומר על צורתו ונגיסותו גם לאחר הבישול. הלזניה מגיעה בכשרות של בד"ץ מנצ'סטר.

צילום: יחצ ברילה

חרוסת

זה אמנם קצת מובן מאליו, אבל בכל זאת החלטנו להזכיר לכם שאם קשה, תמיד אפשר לפנות למיקור חוץ ולקנות הכל בסופר. לקראת ליל הסדר, רשת חנויות בוסתן המתמחה במכירת פיצוחים בקלייה עצמית ופירות יבשים איכותיים תשיק חרוסת בצורת כדורים אישיים. 

כדורי החרוסת מיוצרים מחומרים איכותיים וטבעיים בלבד, ללא סוכר ומכילים תמרים, אגוזים מסוגים שונים, תפוח עץ ותבלינים ומצופים בשבבי שקד. כדורי החרוסת מתאימים לקהל טבעוני ויתרונם המובהק הוא הגשה אישית לכל סועד ולא עוד בקערה מרכזית.

צילום: באדיבות רשת בוסתן