הטריק הבא ישמור על כוס התה שלכם רותחת

החורף עדיין כאן ובימים הקרובים צפוי להיות קר במיוחד. השיטה הבאה תאפשר לכם להכין את כוס התה המושלמת שלא מתקררת במהירות, ושומרת על כפות ידיים חמימות

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 12:10 יט באדר ב'

הטריק הבא ישמור על כוס התה שלכם רותחת
צילום: shutterstock

חג האביב מתקרב ולמרות הציפייה למזג אוויר נעים יותר, גל הקור החורפי עדיין מלווה אותנו בימים האחרונים, ועל פי התחזית, בהמשך השבוע צפויים גשמים מלווים בסופות רעמים. בחרמון ירד שלג ואולי אף בצפון הגולן. במישור החוף ובשפלה קיים חשש להצפות. 

בדיוק בשביל מזג אוויר המציאו את התה, כך שכולנו נוכל ללגום מהמשקה המהביל לצלילי הגשם המידפק על החלון. סוגים רבים יש למשקה החליטה העתיק, ועם שפע האפשרויות כל אחד יכול לבחור את הטעם המתאים במשקה הכי נפוץ בעולם אחרי מים. 

צילום: shutterstock

כך תוכלו לחמם את כפות הידיים על הזכוכית 

אבל לפעמים, כוס התה אליה ייחלנו כל היום מתבררת כמבאסת. אחרי שכבר מזגנו מים רותחים על העלים או החליטה, נגלה כי החום בורח במהירות וכבר אי אפשר לחמם את כפות הידיים על הזכוכית המתקררת. בדיוק בשביל זה, מצאנו עבורכם את הטריק הבא שישמור על כוס התה חמה באופן מיוחד.

צילום: shutterstock

 לא מדובר במכשיר חשמלי או כיסוי תרמי יוקרתי, אלא בהרגל קליל שלא דורש מאמץ. בפשטות, הקפידו לחמם את הכוס לפני. לרוב, כוס החרסינה או הזכוכית נשארת קרה גם לאחר שמזגנו את המים הרותחים, ונדרשים כמה רגעים עד שתתחמם. לכן, הקפידו לחמם את הכוס מראש. עוד בטרם הכנת התה, מזגו כמות קטנה של מים רותחים לכוס הריקה, ונערו היטב ובזהירות. טיפות המים והאדים יחממו את הכוס במהירות ומיד כמה שניות לאחר מכן תוכלו להכניס את החליטה ולערות מים רותחים לתוך הכוס המוכנה, וכך תכינו עבורכם את התה המושלם, שישאר חם תמיד.