חמשת המוצרים למטבח שאתם חייבים לפסח

פסח מתקרב בצעדי ענק, ואתגרי הבישול הופכים קשים יותר עם הגבלות החמץ והקטניות. לענקית המזון מיה יש ליין מוצרים לפסח שיעזור לכם לשדרג את הארוחות שלכם לאורך החג תוך שמירה על על מנהגי החג

חדשות כיפה תוכן שיווקי 18/03/21 09:50 ה בניסן התשפא

חמשת המוצרים למטבח שאתם חייבים לפסח
צילום: מיה

שנת הקורונה אילצה רבים מאיתנו להתמודד עם עשיית הפסח בבית, רובינו תוהים איך אפשר לבשל את סעודת החג מבלי להשתמש במוצרי חמץ, או אפילו בקיטניות במקרה שאתם אשכנזים. לקראת חג הפסח הוציאו בחברת מיה שלל מוצרי מזון כשרים לפסח. 

חברת מיה מחברות המזון הישראליות הצומחות ביותר, מייצרת, אורזת ומשווקת מגוון רחב ואיכותי של למעלה מ-400 מוצרים (כ-850 פריטים), בשלל קטגוריות: מוצרי עזר לאפייה, קטניות, אורז ודגנים, תבלינים, פיצוחים, פירות יבשים, חטיפים, סוכריות וממתקים ועוד. מוצרי מיה הם חלק בלתי נפרד מהמטבח הישראלי ומשתלבים בכל ארוחה. מוצרי "מיה" הינם בעלי רמת הכשרות הגבוהה ביותר -  כשרות בד"ץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

הכנו עבורכם רשימה של חמישה מוצרים שבעזרתם תוכלו להנות מארוחה טובה כשרה לפסח וללא חשש קטניות.

שקדים טחונים

פסח הגיע, אך אין זה אומר שעלינו להיות כבולים ללחם העוני, גם בפסח אפשר להנות ממאפים מנחמים בארוחת בוצר מפנקת. במיה משווקים שקדים טחונים שיוכלו לשמש כתחליף קמח בעוגות ולחמניות, והכל כשר למהדרין לפסח. מדובר במוצר שטוב שיהיה במזווה כל השנה, שכן הטעם העשיר של השקדים תורם רבות להעשרת המאפים. די למצה עם שוקולד ליד הקפה של הבוקר, גם בפסח תשפ"א אפשר להינות מחתיכת בראוניז חם ושוקולדי ליד הנס.

שקדים טחונים

שקדים טחוניםצילום: מיה

 

סילאן

עוד בקטגוריית "מוצרי האפייה" לקראת פסח - סילאן טבעי, 100% תמרים בבקבוק לחיץ להנגשת השימוש. הסילאן בבקבוק הלחיץ הופך את השימוש בו לנוח, קל ופשוט. פשוט ללחוץ ישר מהבקבוק. הסילאן עשוי 100% תמרים מובחרים, ללא תוספת סוכר וחומרים משמרים. ייצור הסילאן הטבעי מתבצע בתהליך מוקפד וייחודי המבטיח שמירה מרבית על הארומה והטעמים המקוריים של התמרים ועל מרקמו המדויק של הסילאןהסילאן מתאים למגוון שימושים בבישול ואפייה ומשמש תחליף נהדר לדבש עבור טבעוניים ובעלי רגישויות. מתיקותו הטבעית של הסילאן מאפשרת לו להשתלב בצורה עדינה לא רק באפייה, אלא גם כחלק מרוטב לתבשילי עוף ובשר.

 

סילן לחיץ

סילן לחיץצילום: מיה

 

לא רק תפוציפס - הכירו: צ'יפס בטטה

גם בפסח אפשר להתפנק בחטיף קראנצ'י טעים במיוחד, אבל חטיף בסטייל שגם ככיבוד באירוח ביתי הוא יכבד אתכם מול האורחים. מדובר במוצר של חברת מיה שמגיע בארבעה טעמים שונים: טבעי, שמן זית, שום רוזמרין ומיקס בטטות בצבעים. לא רק המבוגרים יהנו ממנו אלא גם הילדים, שיגלו עולם חדש של חטיפים כשרים לפסח חוץ מתפוחי אדמה. לאילו שאוהבים מנות יפות וססגוניות מומלץ להגיש את הצ'יפס כחלק מסלט חסה, הצבעים והטעם יגרמו לכם לשמור על השילוב של השניים גם אחרי פסח. 

צילום: מיה

 

צ'יה

ברוכים הבאים לשנת 2021 למי שעוד לא הכניס לתפריט היומי שלו את המלך שבסופר פוד. זרעי הצ'יה עשירים באומגה 3, ברזל, מגנזיום, סידן, סיבים, חלבון ועוד. זרעי הצ'יה מצוינים כתוספת בריאה לסלטים, יוגורט, מרקים, שייקים ותבשילים שונים. כאן חשוב לציין שיש הסוברים כי צ'יה היא קטניה אך לפי ארגון כושרות: "יש פוסקים שסוברים שרק מה שנהגו לאסור בזמן תחילת המנהג (לפני כ800 שנה) הוא כלול ב"גזרה" אבל מה שלא נהגו אז לאסור אינו אסור כיום" ולכן יש מקום להתיר את הצ'יה גם עבור אלו המקפידים על קטניות. במיה מקפידים שהצ'יה נארזת בסביבה חופשית מגלוטן.

צילום: מיה

 

סדרת תבלינים למנגל

חג הוא תמיד סיבה למסיבה, ולכן אין סיבה לא לחגוג את חג החירות בעל האש מפנק שיגרום לכם ללקק את האצבעות. במיה יש סדרה של תבלינים ללא חשש קטניות שאתם יכולים להנות מהם בעת קיום מצוות קורבן הפסח. בסדרה ניתן למצוא תבלין על האש, גריל בשר, גריל דג, גריל עוף, תבלין לסטייק ותבלין לקבב. באופן כללי בשר על האש הוא משהו ייחודי לחגים שלא ניתן להינות ממנו בשבת, עם ההיתר לבשל בימים טובים מנגל הפך להיות מנת חובה בארוחת החג, יותר מחזרת בקערת הסדר. בתיאבון וחג שמח

צילום: מיה