מהיום לא צריך לחכות 6 שעות לאחר אכילת המבורגר

טבעונים? צמחונים? אוהבים המבורגר אבל חייבים גלידה אחר כך? אז המוצר החדש של "מרינה פטריות הגליל", במיוחד בשבילכם. המבורגר פטריות פרווה שמביא את השדה ישר לצלחת, בלי לפספס את החוויה של המבורגר אמיתי. ויש עוד הפתעות בדרך, כדאי לכם לקרוא

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 14/12/20 17:04 כח בכסלו התשפא

מהיום לא צריך לחכות 6 שעות לאחר אכילת המבורגר
בורגר הפטריות של מרינה, צילום: ישי אלמקייס

הבעיה הכי נפוצה איתה מתמודדים צמחוניים וטבעוניים היא היעדר תחליפי בשר ראויים, הן מבחינת הטעם, הרכיבים התזונתיים והאטרקטיביות במראה, והן מבחינת המחיר, שפעמים רבות פשוט יקר מדי. חברת "מרינה פטריות הגליל", מבקשת לשנות את המצב עם מוצר חדש "המבורגר פטריות טבעוני".

החברה המתמחה בפטריות טריות, משיקה סדרת מוצרים חדשים, כאשר מוצר הדגל הוא המבורגר פטריות, אליו מצטרפים גם שווארמה מפטריות ,בהמשך יצטרפו לסדרה פטריות ממולאות בגבינות רגילות וטבעוניות. המסר של החברה הוא: "הישר מהקטיף להמבורגר שלכם", והמוצרים שמהווים בשורה לטבעוניים ולמפחיתי צריכת הבשר יש למה לצפות. 

הראשון שיופיע על מדפי רשתות השיווק הוא "בורגר פטריות", מן הצומח, מיוצר מפטריות טריות. המבורגר טבעוני שגדל בחוות הגידול המתקדמת בגליל המערבי, נקטף כפטרייה ונארז למוצר מדף מצונן שמהווה תחליף נפלא לבשר, טעים ועסיסי.

רמו בן שושן, המייסד, הוהיו"ר של חברת מרינה פטריות הגליל, מכריז: "בימים הקרובים יוכלו הצרכנים ליהנות ממוצר איכותי, טבעי ובריא שמיוצר על פי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם. קטפנו לכם המבורגר ישר מחוות הפטריות. הטבעוניים יוכלו מהיום ליהנות מתחליף בשר מושלם ומבחינתי זו קפיצת מדרגה אדירה ובשורה לענף המזון".

כמו בכל העולם גם בישראל מורגשת עליה מובהקת במגמת מעבר קהלים שלמים בציבור לאכילת תחליפי בשר ומזון מן הצומח כחלק משמירה על אורח חיים בריא. אין מסעדה שלא מציגה בתפריט, מנות טבעוניות כך גם בבתי קפה. 'הבורגר' של מרינה ומוצרי "מרינה גורמה" החדשים כולם, מהווים חלופה טעימה ואיכותית שמקורה בחקלאות ישראלית מתקדמת. בורגר הפטריות של מרינה מכיל 54% פטריות טריות, חלבון סויה וחומרים טבעיים וזוכה לביקורות מצוינות מקהל הצרכנים. "מי שלא יודע בתחילה שמדובר בהמבורגר שכולו פטריות לא מזהה שאין בשר בהמבורגר" ציין רוני סופר סמנכ"ל השיווק במרינה. מעולה ככריך לבית הספר, לארוחת ערב או כחלק ממנגל משפחתי.

חידוש מרענן נוסף במוצרי מרינה גורמה שכדאי מאד להכיר ולהדגיש – הוא הטריות ,מרינה מגדלת את הפטריות בעצמה ודואגת להעבירן טריות ורעננות הישר אל מפעל ההמבורגרים לפיכך בכדי לשמר את הטריות להנאת הצרכנים המוצרים משווקים לרשתות השיווק כשהם טריים ומצוננים ומוצגים במקררים לצד הפטריות הטריות."

יצאנו לטעום את הבורגר החדש של "מרינה", כאשר אי אפשר להתעלם מאריזת הקרטון המקורית והמזמינה בצורת מלבן, שמחביאה ארבע קציצות עבות ועסיסיות, עם מכסה ניילון מעל, ופיתרון גאוני ויצירתי של עיגול פלסטיק בין כל בורגר כדי למנוע הידבקות מיותרת.

כל קציצה היא 130 גרם, כאשר 54 אחוזים מתוכן הן פטריות טריות שאי אפשר לפספס בכל ביס וביס. ההכנה המהירה והקלילה על מחבת רגילה או פסים, מנגל גז או פחמים, ובקיצור, בכל דרך שתבחרו, הופכת את שלב ההכנה למהנה ולא מעייפת, ובעיקר משאירה את הבורגרים טריים, כאילו הם נקטפו עכשיו מהשדה

בחרנו בהכנה על המחבת, והטעם - מושלם

בחרנו בהכנה על המחבת, והטעם - מושלםצילום: ישי אלמקייס

והטעם - מעולה. היכולת לשמר את טעם הפטריות בתוך קציצות כאלה, ועדיין לתת את התחושה שכאילו מדובר בהמבורגר בשרי אמיתי, זה גאונות לשמה שמשאירה טעם לעוד ועוד. ההמלצה שלנו היא האופציה הפשוטה עם סלייסים של בצל ועגבנייה טריים, לחמניית המבורגר טובה וקטשופ, וכמובן "המבורגר פטריות טבעוני" שעושה את המנה הזאת לחלומית. בקיצור - מומלץ.