מתכון בריאות: סלט גזר בלי טיפת שמן

אחד המתכונים הקלים והבריאים שיש, שזוכה לככב בשולחן השבת שלנו בכל פעם מחדש. זה ללא ספק סלט שאתם חייבם לנסות

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף חסלט 17/03/16 08:33 ז באדר ב'

מתכון בריאות: סלט גזר בלי טיפת שמן
אלעזר קליין, צילום: אלעזר קליין

הסלט הזה מאוד פשוט, ובכל פעם זוכה למחמאות. הכמות במתכון היא בהחלט כמות נדיבה שמספיקה לשתי סעודות שבת ועוד קצת לנשנש בצאתה, אבל תרגישו חופשי להכין אותו גם מחצי כמות, הוא אחד ההוכחות (היחידות) לכך שבריא יכול להיות גם מאוד טעים.

המצרכים:

חבילת גזר חתוך חסלט
חבילת כוסברה חסלט
5 שיני שום כתוש
מיץ מחצי לימון אחד

(צילום: אלעזר קליין)

עיקר העבודה במתכון הזה, היא חיתוך הכוסברה. ניתן להעזר בקוצץ עלים כמו בתמונה, אבל אפשר בהחלט לבצע את העבודה עם סכין גדולה ויד מיומנת. המטרה בסופו של דבר היא לקצוץ את העלים (אחרי שהפרדתם אותם מהגבעולים שנוטים להיתקע בפה ולא ממש מוסיפים טעם) כמה שיותר דק מצד אחד אבל גם לא לעשות עיסת עלים - אל דאגה היחס המדוייק יתפתח עם הזמן.


אגב, שמתם לב שלכלכתם רק קרש חיתוך בשביל הסלט הזה?וזהו כמעט. עכשיו כל מה שנותר זה לשפוך את חבילת הגזר לקערה גדולה, להוסיף אליה את הכוסברה, ולכתוש ישירות לקערה את שיני השום הטריות. את הכל נרטיב כשנסחט מעל מיץ מחצי לימון, ולא, לא צריך להוסיף שמן לסלט, הוא טעים כשהוא רענן וחמוץ אין סיבה להוסיף קלוריות מיותרות.

(צילום: אלעזר קליין)

(צילום: אלעזר קליין)


צריכת מוצרי "חסלט - עלי קטיף" הופכת למשתלמת הרבה יותר, עם יציאתו לדרך של המבצע הגדול, במסגרתו תוכלו לזכות מדי שבוע במוצרי חשמל יקרי ערך למטבח הביתי. לפרטים נוספים על המבצע לחצו כאן