בא לכם פופקורן?

ליימן שליסל, מיבואניות ומשווקות מוצרי המזון הגדולות בארץ מרחיבה את מגוון המוצרים שלה ואנחנו כאן כדי לספר

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/05/17 11:20 יח באייר התשעז

בא לכם פופקורן?
Fit pop פופקורן, צילום: עמית שטראוס

חדש מלואקר: קוביות וופל קואדרטיני במילוי קרם קוקוס, עכשיו גם באריזה משפחתית של 250 גרם.

קוביות וופל קואדרטיני במילוי קרם קוקוס, מפנקות, פריכות ובעלות טעם אקזוטי של קוקוס.

כמו כל מוצרי לואקר, כך גם קואדרטיני קוקוס מכיל רכיבים טבעיים, ללא צבעי מאכל, ללא שומן טראנס וללא חומרים משמרים.

את לואקר קואדרטיני קוקוס כמו גם את כל מוצרי לואקר המשווקים בישראל, ניתן להשיג ברשתות השיווק, חנויות הקמעונאים, הקיוסקים ונקודות המכירה. קואדרטיני קוקוס בשקית המכילה 250 גרם במחיר מומלץ של 14.90 ₪ .

לואקר קוקוס באריזה משפחתית

לואקר קוקוס באריזה משפחתית יח"צ חו"ל

קליית גת משיקה מוצר חדש תחת סדרת התמרים:תמרים מזן מג'הול ללא חרצנים – מרוסקים ומוכנים לשימוש

התמרים המרוסקים של קליית גת הם 100% תמרים טבעיים מזן מג'הול הנחשב לאחד מסוגי התמרים המעולים והאהובים ביותר, ללא תוספת סוכר, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל ולכן הארומה וטעם הפרי הטבעי נשמרים בהם באופן מקסימלי.

התמרים המרוסקים של קליית גת מיועדים לשימוש בעיקר באפייה כמלית טבעית למאפים ביתיים, הם מתאימים גם לשימוש בתבשילים בהם יש צורך להוסיף מעט מתיקות או להסמיך את התבשיל. כמו כן ניתן להשתמש בהם כתוספת טבעית ונהדרת ליוגורט או לסוגים שונים של רטבים.

את התמרים המרוסקים הטבעיים של קליית גת, כמו גם את כל מוצרי קליית גת, ניתן להשיג בקואופ שופ, מיסטר זול ובחנויות המובחרות. הם מגיעים במגשית המכילה 500 גרם ומחירם המומלץ:14.90  ₪.

כשר בהשגחת הבד"ץ חוג חת"מ סופר בני ברק, בהשגחת הרב צ.דרורי קריית שמונה, ללא חשש  טבל ערלה ושביעית.

תמרים קלית גת

תמרים קלית גת יח"צ

בנוסף, ליימן שליסל משיקה בארץ את מותג הפרימיום האיטלקי הפופולארי אמור דה פאנה (Amor Di Pane) מקלות גריסיני פריכים ועדינים, מכילים שמן זית כתית איכותי ועשויים רכיבים טבעיים בלבד, ללא חומרים משמרים וללא שומן טראנס. הם משתלבים נהדר הן כנשנוש והן כתוספת  מיוחדת וקריספית לסלטים, למטבלים ולמרקים מסוגים שונים.

בשלב ראשון ניתן להשיג את מקלות הגריסיני של אמור דה פאנה  בארבעה טעמים נפלאים, בהם:

 

  • גריסיני קלאסי בתוספת מלח

  • גריסיני בתוספת שומשום

  • גריסיני פיצה – בתוספת עגבניות ואורגנו

  • גריסיני בתוספת רוזמרין

 

את מקלות הגריסיני של אמור דה פאנה ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, הם מגיעים בשקיות מעוצבות השומרות על טריותם ומחירם המומלץ: 7.5 ₪ לשקית המכילה 125 גרם.

כשרות: ייצור מיוחד, כשר פרווה, אפיית ישראל, ללא חשש חדש, בהשגחת הבד"ץ איגוד רבנים בראשות הרב אשר יעקב וועסטהיים מנשסתר ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

גריסיני

גריסיני יח"צ חו"לFit pop – חטיף פופקורן מוכן בשקית, עולה בימים אלה על המדפים, בשלב ראשון עם סדרה של 3 טעמים נהדרים בהם: מלח ים, קרמל ומתוק-מלוח. בכל שקית 55-70 גרם של פופקורן מוכן לאכילה, טרי ואיכותי. חטיפי הפופקורן של Fit pop מיוצרים מגרעיני תירס מובחרים, ללא גלוטן, אינם מטוגנים, ללא חומרים משמרים ומהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים.

את חטיפי הפופקורן המוכן בשקית של Fit pop ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים ונקודות המכירה הפרטיות. הם מוצעים בשקית המכילה 55-70 גרם ובמחיר של 3.90-4.90 ₪ לשקית.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית.