פיטמאסטר: המסעדה הבשרית החדשה בה האורחים לא מכירים את התפריט

מסעדת בשרים חדשה בצפון מביאה קונספט אירוח חדש, בסגנון משתה אבירים שיתופי, וחוויה קולינרית שהיא שואו אחד גדול על טהרת הבשרים מהמעשנה, ובשרים שנצלים על אש גלויה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 15/08/22 15:28 יח באב התשפב

פיטמאסטר: המסעדה הבשרית החדשה בה האורחים לא מכירים את התפריט
צילום: אפיק גבאי

השותפים של המסעדה הבשרית החדשה שנפתחה בקניון חוצות אלונים בעמק יזרעאל מחזיקים בתואר הנכסף "פיטמאסטר", (מומחה להכנת בשר על אש גלויה), וכל אחד בתורו אחראי למופע הקרניבורי שלו. המסעדה המוכרת מפתח תקווה, שנפתחה בשנת 2019, מתרחבת עם סניף נוסף וכשר בצפון, ובה יצרו חוויה המשלבת בין סעודה עשירה בנתחי בשר מושחתים ומובחרים לבין ישיבה חברתית משותפת. 

צילום: אפיק גבאי

במהלך האירוע, הפיטמאסטר יוצר מופע להטוטנות של קיצוץ, פירוק, הגשה, הסברים ושיתוף הקהל במלאכת הכנת הבשר שיוצא מהמעשנה או מהגריל. הסועדים שותפים לאורך כל הארוחה במופע, כשהם יושבים סביב שולחן אבירים גדול, והפיטמאסטר מתפעל את העמדה המפלצתית של המעשנה והגריל שכוללת: שתי מעשנות ריברס, שתי עמדות גריל עם ספינר ומתקני צלייה נוספים שמטרתם לצלות את הנתחים סביב הגחלים הלוחשות.

מופע תיאטרלי של צליית בשרים סביב שולחן אבירים 

מדובר במופע קרניבורי שנמשך מעל לשעתיים. יש לבצע הזמנה מראש, כשכולם מגיעים בזמן ומתיישבים בשולחן אבירים גדול, כשהם לא מכירים אחד את השנייה, מעליהם פזורים מסכים ורמקולים בדיוק כמו במופע תיאטרלי. אין תפריט, ואף אחד לא יודע מה יוגש לו באותו הערב. 

הארוחה כוללת, בנוסף לסלטים, שבעה סוגי נתחי בשר מיוחדים ומשובחים מהמעשנה והגריל שמתחלפים כאמור מארוחה לארוחה ביניהם. כל חומרי הגלם, הסלטים והמטבלים מוכנים במקום. הסועדים מוזמנים להביא עמם יין ואלכוהול ללא דמי חליצה וכל ערב החל מתקיים משתה אחר, שלא דומה לקודמו.

צילום: אפיק גבאי

המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות מועצה אזורית עמק יזרעאל