קינוחי כוסות בטעמי פררו רושה ורפאלו - כשר לפסח

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/04/20 13:13 יג בניסן התשפ

קינוחי כוסות בטעמי פררו רושה ורפאלו, צילום: אורי שניידר
קינוחי כוסות בטעמי פררו רושה ורפאלו, צילום: אורי שניידר

מצרכים

למוס פררו רושה / רפאלו

מיכל שמנת להקצפה 250 מל'

100 גר' נוטלה

100 גר' שמנת חמוצה

50 גר' שוקולד לבן

50 גר' שוקולד חלב

לשכבת גנאש שוקולד בחוטים:

30 גר' שוקולד מריר

30 גר' שמנת

45 גר' שוקולד לבן

15 גר' שמנת

למנדיאנט שוקולד:

50 גר' שוקולד מריר

אגוזי לוז שבורים / פצפוצי אורז

50 גר' שוקולד לבן

קוקוס

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

הוראות הכנה

1. נקציף את מיכל השמנת למרקם יוגורט. בחצי נשתמש למוס, חצי נשמור בצד להמשך.

נטרוף את השמנת החמוצה עם הנוטלה עד לקבלת תערובת חלקה. נחלק את התערובת לשני חצאים. לחצי נוסיף שוקולד לבן ולחצי השני שוקולד חלב. נמיס במיקרוגל במשך דקה ונבחוש עד לאיחוד.

נקפל 60 גר' שמנת מוקצפת לכל אחת מהתערובות. כעת המוס מוכן לזילוף אל תוך הכוסות. לשכבות ישרות, מומלץ להשתמש בשקית זילוף! נקפיא לרבע שעה לפני השכבה הבאה.

2. נחמם בשתי קערות קטנות במיקרוגל למשך דקה, נערבב ונניח לקירור. לקבלת התורה הייחודית חובה לזלף משקית זילוף כאשר הגנאש קר לחלוטין ומגיע למרקם של ממרח שוקולד. נזלף "קשקושים" למרכז הכוסות וננסה להגיע גבוה ככל האפשר, שכבה מעל שכבה. נשמור במקרר.

3. נמיס את השוקולד במיקרוגל בשלושה פולסים של 30 שניות. בין כל חימום נערבב. נכניס פנימה את התוספת (לוז / קוקוס) ונערבב. נמרח שכבה עבה יחסית על נייר אפייה ונקרוץ עיגולים בגודל שמכסה לחלוטין את כוס הקינוח. ניתן להשתמש בחותכן עוגיות, מכסה של שימורים, כוס או כל דבר אחר. נניח במקפיא עד להתייצבות מלאה, ואז נשחרר את העיגולים.

קצפת לזילוף:

את חצי כמות השמנת מהשלב הראשון נקציף עד למרקם יציב עם כפית אינסטנט פודינג. ניתן להשאיר חצי מהכמות כמו שהיא, ואת החצי השני להכהות על ידי קיפול כפית נוטלה אל התערובת.

הרכבה:

נזרה מעט אגוזי לוז לתוך כוס הפררו, ומעט קוקוס אל כוס הרפאלו. נסגור במנדיאנט. נזלף באמצעות צנתר עגול טיפות קצפת. נזרה אגוזי לוז / קוקוס. ניתן לקשט באבקת זהב.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

המתכון באדיבות אורי שניידר - קונדיטורית

כתבות נוספות