ביקורת מסעדות נגנבנו מהרוטב הסודי של המסעדה הבשרית במחנה יהודה

אחרי שבאוגוסט האחרון המסעדה נשרפה כליל ועברה שיפוץ יסודי, נפתחה המלחמה - שגם לא עצרה את מסעדת יהודית במחנה יהודה להפתח מחדש ולהגיש אוכל ישראלי אמיתי | ביקורת מסעדות

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 19/12/23 20:58 ז בטבת התשפד

נגנבנו מהרוטב הסודי של המסעדה הבשרית במחנה יהודה
מסעדת יהודית, צילום: פרטי

בחודש אוגוסט האחרון, תחילת חודש אלול, התלקחה שריפה במסעדת יהודית הוותיקה שבשוק מחנה יהודה. "תודה לאל, ספגנו נזקים אך ורק ברכוש ולא בנפש. אנחנו לוקחים את המקרה כהזדמנות לשיפוץ נרחב ושדרוג המסעדה שהיא הבית השני שלנו ושל רבים מכם", כתבו במסעדה. אלא שאז הגיע הטבח הנורא, אבל גם הוא לא עצר את המסעדה - ובתחילת דצמבר היא נפתחה מחדש.

המסעדה נפתחה מחדש

המסעדה נפתחה מחדש | צילום: פרטי

הרוטב הסודי והפתרון ההגשתי המבריק

"אחרי תקופה ארוכה מדי של שיפוצים, מסעדת יהודית חוזרת! לא יכלנו לחכות עוד דקה... אנחנו נחזור לפעילות מצומצמת עם האוכל ירושלמי שאתם הכי אוהבים. בואו להתנחם איתנו, התגעגענו", כתבו במסעדה. ואנחנו הגענו למקום המחודש עם האוכל המוכר והמנחם. כשהתיישבנו קיבלנו את פלטת הסלטים העשירה של המקום, ואת התפריט שמדבר ישראלית בלי הרבה סיבוכים ומילים גבוהות.

פלטת סלטים עשירה

פלטת סלטים עשירה | צילום: פרטי

קיבלנו לשולחן חומוס בשר וקאדה בשר. הקאדה הוא מאפה כורדי עם בשר שמגיע עם רוטב סודי. מומלץ. קיבלנו לשולחן גם שלישיית אורז/צ'יפס/מג'דרה - מבחינת ההגשה מדובר בפתרון מבריק. אל תפספסו את הבצל מעל למג'דרה.

מעל לכל: האנטריקוט

למנה העיקרית קיבלנו קבב, שיפוד פרגיות ושיפוד אנטריקוט. הקבב היה עסיסי ואוורירי, שיפודי הפרגיות היו עשויים במידה אך מעל לכל היה האנטריקוט שהגיע עם מלח גס ופלפל שהפכו אותו למעדן אמיתי. לקינוח קיבלנו קרם ברולה מוצלח שחתם במתיקות את הארוחה.

שיפודים ביהודית

שיפודים ביהודית | צילום: אסף קרלה

מסעדת יהודית
מיקום: הערמונים 5, שוק מחנה יהודה, ירושלים
טלפון: 02-625-4036
כשרות: רבנות ירושלים
שעות פתיחה: ימים א-ה 12:00-22:00