ביקורת מסעדות קרניבורים? זה בשבילכם: טירוף הפיטמאסטר מגיע לירושלים

המסעדה שהופכת כל ארוחת בשרים למופע הגיעה לירושלים עם סניף חדש וכשר במתחם סינמה סיטי בה תוכלו להנות מחוויה קולינרית שמשולבת עם שואו אחד גדול על טהרת הבשר | ביקורת מסעדה

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 01/08/23 22:33 יד באב התשפג

קרניבורים? זה בשבילכם: טירוף הפיטמאסטר מגיע לירושלים
צילום: עדן אלישקוב

שגעון הפיטמאסטר מגיע לבירה: אין קרינבור שלא שמע על "הפיטמאסטר": חוויה קולינרית שמשולבת עם שואו אחד גדול על טהרת הבשרים מהמעשנה, בשרים שנצלים על אש גלויה ובשיטות צליה חדשות ומגוונות שיהפכו את הבשר האיכותי למנות שף טעימות במיוחד. לצד הסניפים הוותיקים בחוצות אלונים ובפתח תקווה, ביום ראשון האחרון, התקיים אירוע ההשקה של הסניף החדש והכשר במתחם סינימה סיטי בירושלים.

צילום: עדן אלישקוב

את המנות של הפיטמאסטר תגלו רק בעת ההופעה

בכל ערב מחדש תוכלו להינות מ"פיטמאסטר" אחר שעושה שואו משלו ומנות משלו ותגלו מה אתם אוכלים רק בעת ההופעה (כי אין תפריט ב"פיטמאסטר") ותגלו את המנות רק לאחר צלצול הפעמון כשאתם יישובים בשולחן אבירים גדול הצופה אל המטבח הפתוח, כשעיניכם מביטות במופע להטוטנות של קיצוץ, פירוק, הגשה, הסברים ושיתוף הקהל והחוגגים במלאכת הכנת הבשר שיוצא מהתחנה המרשימה של המעשנה והגריל המכילה מעשנות ריברס, תחנות גריל עם ספינר ומכשירי צלייה נוספים שמטרתם לצלות את הנתחים סביב הגחלים הלוחשות.

צילום: עדן אלישקוב

שבעה סוגי נתחי בשר מיוחדים ומשובחים מהמעשנה והגריל שמשתנים מארוחה לארוחה

לפתיחה, יוגשו לפניכם שני סלטים משתנים, פוקצ'ה ומטבלים. במהלך המופע יוגשו לפניכן שבעה סוגי נתחי בשר מיוחדים ומשובחים מהמעשנה והגריל שמשתנים מארוחה לארוחה, כולל: אסאדו, אורז אושפלו עם נתח בשר שעבר שבע שעות עישון (שהיה מצויין), אונטריב ,פיקניה, דנבר סטייק, סינטה, אנטריקוט, פילה, ופלאט איירון.

צילום: עדן אלישקוב

לצד כל מנת בשר תוגש תוספת מיוחדת עם טוויסט מהמעשנה. שתייה קלה (סודה ומים), בירה ויין, קינוח וקפה. כל חומרי הגלם, הסלטים והמטבלים מוכנים במקום, כאשר הסועדים מוזמנים להביא עמם יין ואלכוהול ללא דמי חליצה.

צילום: עדן אלישקוב

המחיר לסועד הוא 270 שקלים, אמנם קצת יקר אבל שווה את החוויה. יש לציין כי כל ערב מתקיים משתה שונה, שלא דומה לקודמו. המסעדה היא חלל אחד פתוח ומרווח, מעוצב בהתאם לקונספט, עם שילוב של מתכת ועץ. בנוסף, ישנה אופציה להזמנת חדר vip לאירועים אינטימיים, וניתן לערוך בו שמחות עד 120 איש. נציין כי המופע הקרניבורי נמשך כשעתיים וחצי ויש להזמין אליו מקומות מראש, בכדי שכל האורחים יגיעו באותה השעה.

צילום: עדן אלישקוב

פיטמאסטר ירושלים
מיקום: מתחם סינמה סיטי, ירושלים
הזמנות: 073-2777777 או באתר www.ontopo.co.il
כשרות: כשר למהדרין
שעות פתיחה: א‘-ד‘: 20:00 יום ה': 18:00 ו21:15

שירותים: נקיים.

הכותב היה אורח במסעדה.