ביקורת נינה ביאנכה: מסעדת שף שעושה את זה נכון

מסעדת השף בצומת ביל"ו היא בדיוק המקום שאתם רוצים למצוא כדי להתפנק כמו שצריך. אם גם אתם חובבי קולינריה כשרה כדאי לכם להגיע דחוף למקום המהמם הזה, שלא סתם מלא כל ערב | המנות מיוחדות והמחירים נוחים, רוצו לטעום

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 05/09/22 11:43 ט באלול התשפב

נינה ביאנכה: מסעדת שף שעושה את זה נכון
צילום: ללא

במרכז הקניות המוכר בצומת ביל"ו צמחה לה מסעדת שף ישראלית שלא מביישת את הטובות שבמסעדות תל אביב. עם מנות ישראליות שלא תמצאו במקומות אחרים, לצד פסטות מדהימות שנעשות במקום, השף דודו בן אבו מחזיק בתפריט שלחובבי הקולינריה הכשרה, אסור לפספס. 

נתחיל בעיצוב, ברגע שנכנסים למבנה המרשים של המסעדה מבינים שאין פה בית קפה או מסעדה חלבית משעממת, עם עיצוב יוקרתי ומוקפד והמון שולחנות שעטופים באווירה רומנטית, עוד לפני שמתיישבים נכנסים לראש של מסעדה איכותית, מיד אחר כך הראש מסתחרר מהתפריט העשיר במיוחד של המסעדה שמחזיק במנות שכנראה לא טעמתם עדיין, מזל שצוות המלצרים מכיר את כולן ויודע להמליץ. 

צילום: דוברות

פתחנו את הארוחה עם מילפיי טונה אדומה - טרטר טונה, שכבות קדאיף, קרם אבוקדו, כוסברה, סויה מתובלת ופלפל צהוב. הכמות של הדג הייתה מכובדת ולא קטנה כמו במסעדות אחרות, והביס שבנינו עם שערות הקדאיף, מושלם. בנוסף הזמנו סיגר גבינות פיסטוק וזעתר שהגיע עם יוגורט פלפלים וסלסת עגבניות פיקנטית בליווי סלט קטן, הסיגרים היו דקים וארוכים בצורה מעוררת התפעלות והגבינה בפנים, וואו. לצד שתי המנות הגיע טעימה מהמטבח של כרוב מהטאבון המקומי שהיה יוצא דופן. שלושת המנות הראשונות רקדו בין כמה מטבחים שונים בצורה מעוררת השראה. 

ניוקי כמהין

ניוקי כמהין צילום: ללא

תשאלו על הקוקטיילים שלא נמצאים בתפריט 

מלצר חביב ניקה את השולחן בין ראשונות לעיקריות ועברנו לשתי מנות עיקריות, רביולי סלקים וניוקי כמהין. הפסטה המקומית הייתה מדהימה, והרביולי במילוי סלקים וגבינות. הגיע עם רוטב מסקרן של שמנת, פרג קלוי, קרם תירס, בייבי סלקים ואגוזי לוז. נמס בפה. הניוקי הגיע ברוטב שמנת כמהין ומיקס פטריות, עם קרם ערמונים ואגוזי לוז. את המנות ליוו שני קוקטיילים שהזמנו מהבר, טיפ קטן: תשאלו על הקוקטיילים החדשים שלא נמצאים בתפריט. 

צילום: ללא

פירות אדומים

פירות אדומים צילום: ללא

מנה אחרונה

מנה אחרונה צילום: ללא

לסיום הזמנו מנה אחרונה, שארזה את החוויה הקולינרית בצורה נהדרת ועזרה לנו ליהנות מהאווירה הרומנטית של המסעדה, בחרנו ב"פירות אדומים- קרמבל חמאה, קרמו פטל, יוגורט נענע, מרנג, קרנץ' פייטה שוקולד לבן, קולי פירות יער וגלית וניל. המנה הצטלמה נהדר אבל גם הייתה טעימה במיוחד, לא מתוק מדי, ועם טעמי פירות עמוקים. גם אם אתם לא מגיעים כל יום לצומת בילו, נינה ביאנכה של ירין אמירה שווה את הנסיעה שלכם, מנות מיוחדות, מטבח ישראלי שמשלב טעמים בינלאומיים ומחירים שפויים לחלוטין. 

  • נינה ביאנכה
  • כשר חלבי
  • א' - ה': 12:00-00:00
  • שישי בראנץ׳:
  • 08:30-14:30
  • מוצ"ש: שעה אחרי צאת שבת
  • בוסי סנט ג'ורג' 9, צומת בילו