ביקורת סאי רמת גן: מקום קטן עם מנות גדולות

יש מסעדות כשרות טובות גם בלב המרכז, פשוט צריך להכיר אותן, סאי האסייתית הכשרה במתחם הבורסה ברמת גן היא אחת מהן, עם מנות משמחות ושירות מעולה

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/08/22 15:58 א באלול התשפב

סאי רמת גן: מקום קטן עם מנות גדולות
צילום: ללא קרדיט

ימים ארוכים של פגישות במרכז הביאו אותנו לחפש מסעדה בשרית לעצור בה לשעה. בחרנו במסעדה בסאי האסייתית הכשרה ברמת גן, ומצאנו מסעדה קטנה ושקטה, קרובה מאוד למתחם הבורסה, אבל במיקום שקט ויפה. בסוף, אין כמו מסעדות אסייתיות, פסטיבל של טעמים ומנות, אבל בסאי הצליחו להציג תפריט אפילו מגוון יותר מזה שהכרנו. 

מיד כשהתיישבנו גילינו שירות מעולה ומהיר, ומלצריות ששולטות בתפריט המסובך והעשיר. הלכנו עם ההמלצות של המלצרית ולקחנו לראשונות את הקראנץ' סלט - עלי חסה ,עלי רוקט, בוטנים קלויים וצ'יפס בטטה בתיבול וינגרט אסייתי וליים שהיה טרי ומרענן, ולידו כנפי עוף בצ'ילי מתוק וחמאת בוטנים, כנפיים פריכות מוקפצות ברוטב מסקרן, כי בואו, אין כמו לפתוח ארוחה עם נשנוש של כנפיים. מה שכן, הכמות הייתה גדולה ומשמחת. 

כנפי עוף

כנפי עוף צילום: ללא

תפריט הסושי מגוון מאוד, אחרי התלבטות ארוכה בחרנו בקדאיף רול כי היינו חייבים לנסות את השילוב של סלמון נא, פטריות שיטאקה, מלפפון ירוק, מעטפת אבוקדו, קדאיף וטריאקי. ואת הסביצ'ה רול - אבוקדו, בטטה, קנפיו, מעטפת צ'יפס בטטה וסביצ'ה, בשביל האיכות של הדגים נאים. שני הרולים היו גדולים מאוד. כשהמנה העיקרית הגיעה (אורז מוקפץ עם נתחוני אנטריקוט, רצועות עוף, כרוב לבן, גזר, בצל, גמבה, פטריות שמפיניון, בצל ירוק וביצת עין) כבר היינו שבעים לחלוטין, אבל כן ווידאנו שזאת מנה טובה, וביצת העין הוסיפה מאוד.

קדאיף

קדאיף צילום: ללא

צילום: פזית אסולין

המסקנה מהביקור הייתה שמסעדת סאי של השף שרון כהן היא מקום נהדר לקפוץ אליו אם אתם נמצאים במרכז, רק מקווים שעד שתגיעו ישדרגו את השירותים שהיו זקוקים לשיפוץ קל ושצוות המטבח והמלצריות יישארו, כי שוב, הם היו נהדרים. 

  • המסעדה שוכנת בבורסה רמת גן.
  • רחוב תובל 9, רמת גן.
  • שעות פעילות: 
  • א-ה: 11:00-01:00 
  • שישי: 11:00-17:00
  • שבת: 45 דק' לאחר צאת השבת ועד 01:00. 

אפשרות לישיבה במקום, טייקאווי או משלוחים בת"א, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון, פ"ת, גבעת שמואל ובני ברק. כשר בהשגחת הרבנות המקומית, מוצרים כשרים למהדרין.