חוויה קולינרית מסעירה: מסעדת השף היוקרתית בתל אביב הופכת לכשרה

מסעדת פופה הידועה בחווית הבילוי מסעירת החושים שלה הופכת לכשרה. מי שיוביל את פופה הכשרה הוא השף אביב משה, מהשפים הבולטים בישראל המתמחים בקולינריה כשרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/06/22 16:21 כד בסיון התשפב

חוויה קולינרית מסעירה: מסעדת השף היוקרתית בתל אביב הופכת לכשרה
צילום: יחצ

מסעדת פופה PoUPeE (בעברית בובה), מהמסעדות המדוברות בישראל הידועה בחווית הבילוי הייחודית שלה, הופכת לכשרה ותובל על ידי השף אביב משה. פופה הכשרה תפתח להרצה במתכונתה החדשה והכשרה ב-30 ליוני ותציע תפריט שיורכב ממנות בהשראת ממסעותיו הרבים של אביב ברחבי העולם, לצד השפעות צרפתיות קלאסיות.

המסעדה, שפועלת תחת הכשרות של רבנות תל אביב, מצטרפת לקבוצת המסעדות "ליאן אירועים" של איש העסקים איציק רוסו המתמחה בחווית בילוי הכוללת מסעדות שף כשרות, עיצוב וסאונד משובחים. כחלק משיתוף הפעולה בין השניים יערכו בפופה מפגשים קולינריים וסדנאות שירקמו גשרים של אוכל וסיפורים בין התרבות היהודית המסורתית לפודיז. 

צילום: יחצ

"החלום המשותף של אביב ושלי היה להביא לעולם תרבות בילוי ישראלית חדשה המשלבת בין אנשים ומטבחים", סיפר רוסו, "מצד אחד העולם הקולינרי ומצד שני המסורת והכשרות. בעקבות הצלחתה של מארי בנתניה בהובלת שף אביב משה והדרישה הגוברת לחווית בילוי פיין דיינינג כשרה, פופה תהפוך לכשרה ותפתח מעגל נוסף של קהלים הרוצים ליהנות מחווית בילוי יוצאת דופן בעיר הגדולה. האתגר המרכזי היה להחזיר את שף אביב משה לתל אביב והוא השתכנע רק לאחר שסוכם כי יוביל את המסעדה עם תפריט כשר וייחודי אשר יהיה שונה בתמהיל שלו ממארי בנתניה".