הצצה לסניף גולדה החדש ברחובות: כשאיכות וכשרות נפגשים | צפו

כמו כל הישראלים בשנה האחרונה התמכרנו לגלידות המעולות של רשת גולדה, כששמענו על סניף חדש וכשר ברחובות היינו מוכרחים ללכת לטעום | שירות מעולה, גלידות באיכות הכי גבוהה שיש וקפה מצויין

חדשות כיפה תוכן שיווקי 23/01/22 18:07 כא בשבט התשפב

הצצה לסניף גולדה החדש ברחובות: כשאיכות וכשרות נפגשים | צפו
הסניף הכשר של גולדה ברחובות, צילום: כיפה

לא משנה אם אנחנו באמצע החורף או בשיא השרב, הגלידות של גולדה תמיד מפנקות, החודש נפתח ברחובות סניף חדש וכשר של הרשת האהובה והיינו מוכרחים לנסות. הגענו לשיחה קצרה עם הבעלים של הסניף החדש והמושקע, טעמנו מהגלידות המעולות וגילינו כמה מוצרים שאתם חייבים לקחת הביתה.


(הצצה לסניף גולדה הכשר ברחובות).

למרות שהגענו רק שבוע אחרי הפתיחה הסניף כבר היה עמוס בלקוחות שבאו להתפנק, הבעלים של הסניף, מני דובין, סיפר לנו על הטעמים המיוחדים שיש אצלם בסניף, מה הסוד של רשת גולדה, ("הכל טרי ומוכן במקום כל בוקר"), וחשף אותנו לשורה של מוצרים מיוחדים שתמצאו אצלו בסניף, החל ממארזי מתנה מפנקים ועד לשוקולד במילוי רוטב בייגל מלוח.

בסניף החדש והכשר תוכלו למצוא בין היתר את טעמי הגלידות המשתנים עם רטבים מושחתים, יוגורט עם מבחר עצום של תוספות מפנקות לבחירה, קרפ איטלקי חם, שתייה חמה, מארזים במשקל ועוד... הייחודיות של הטעמים המעולים של הרשת נובעת מעצם שילובם של מוצרי גלם אופנתיים בתחום האוכל בכלל והמתוקים בפרט.

הגלידות שתמצאו בסניפים מכוסים ב"TOPPING" מיוחד התואם לכל טעם בנפרד ותוכלו לצרף אליו מגוון מהתוספות המושחתות המוצעות לבחירה. עשינו לכם חשק למתוק? מעולה! הצעה שלנו- אל תוותרו, הגיעו, תחוו, תטעמו ותספרו לחבריכם. השירות ניתן גם במשלוחים! רחוב הרצל 35, רחובות.

שעות פעילות הסניף:

ימים ראשון-חמישי: 8:00-00:00
יום שישי: החל מ- 8:00 ועד שעה לפני כניסת השבת
יום שבת: חצי שעה לאחר צאת השבת ועד 00:00.

שעות פעילות המשלוחים דרך תן ביס:

ראשון-חמישי: 12:00-23:00
יום שישי: החל מ-12:00 ועד שעה וחצי לפני כניסת השבת
יום שבת: שעה לאחר צאת השבת ועד 00:00.