שימו לב: רשת הגלידות "גולדה" מגיעה לרחובות והפעם בגרסה הכשרה

ביקשת וחיכיתם מספיק זמן, רשת הגלידות בעלת ההצלחה המסחררת בארץ ובעולם, מבית היוצר של רשת "אניטה" המיתולוגית מגיעה בגרסתה הכשרה. בשורה גדולה לעיר רחובות, והפעם עם תעודת כשרות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 30/12/21 07:02 כו בטבת התשפב

שימו לב: רשת הגלידות "גולדה" מגיעה לרחובות והפעם בגרסה הכשרה
גולדה רחובות. כשר, צילום: אשכרה מדיה

הידעתם שסניף חדש, נוצץ, טעים וכשר של רשת הגלידות המצליחה בישראל נפתח בעיר רחובות?! כן, שמעתם נכון!

עד היום הקהל שומר הכשרות ברחובות לא יכול היה ליהנות מגולדה בעיר, ולאחר בקשות רבות ונשנות, הדבר סוף סוף משתנה ורשת הגלידות בעלת למעלה מ-120 סניפים ברחבי הארץ פתחה את הסניפה הכשר הראשון ברחובות ברחוב הרצל 35.

אם נסתכל לאחור ונתחיל מההתחלה נבין כי זו היא למעשה, "הבת המוצלחת" של רשת הגלידות המיתולוגית "אניטה" שהוקמה בתחילת שנות ה-2000 וקרויה על שמה של אימם של הבעלים עדי וניר. עובדה שחשוב לדעת: הרשת המצליחה (גולדה) הוקמה לפני פחות מעשור ונמצאת במגמת עלייה מתמשכת.

בסניף החדש והכשר תוכלו למצוא בין היתר את טעמי הגלידות המשתנים עם רטבים מושחתים, יוגורט עם מבחר עצום של תוספות מפנקות לבחירה, קרפ איטלקי חם, שתייה חמה, מארזים במשקל ועוד... הייחודיות של הטעמים המעולים של הרשת נובעת מעצם שילובם של מוצרי גלם אופנתיים בתחום האוכל בכלל והמתוקים בפרט.

הגלידות שתמצאו בסניפים מכוסים ב"TOPPING" מיוחד התואם לכל טעם בנפרד ותוכלו לצרף אליו מגוון מהתוספות המושחתות המוצעות לבחירה. עשינו לכם חשק למתוק? מעולה! הצעה שלנו- אל תוותרו, הגיעו, תחוו, תטעמו ותספרו לחבריכם. השירות ניתן גם במשלוחים! רחוב הרצל 35, רחובות.

שעות פעילות הסניף:

ימים ראשון-חמישי: 8:00-00:00
יום שישי: החל מ- 8:00 ועד שעה לפני כניסת השבת
יום שבת: חצי שעה לאחר צאת השבת ועד 00:00.

שעות פעילות המשלוחים דרך תן ביס:

ראשון-חמישי: 12:00-23:00
יום שישי: החל מ-12:00 ועד שעה וחצי לפני כניסת השבת
יום שבת: שעה לאחר צאת השבת ועד 00:00.