זה לא רק מעדנית בשרים: קפיצה קטנה לחו"ל

זה לא רק האוירה, מעדניית הבשרים לה שרולה, נותנת חוויה אחרת לאוהבי הבשר. והיא גם עברה את המבחן הגדול

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/11/21 09:30 ד בכסלו התשפב

זה לא רק מעדנית בשרים: קפיצה קטנה לחו"ל
קפיצה קטנה לחול, צילום: ללא

מי שעובר בשכונת בקעה בירושלים יראה מעדנית בשרים, מי שיעצור עוד שניה יגלה שזו לא רק מעדנית בשרים. אבל נתחיל מהתחלה. לה שרולה נפתחה כמעדנית בשרים שלפי הבעלים שלה, מדובר במקום שדואג לבשר הטוב ביותר בכשרות הטובה ביותר והמחירים בהתאם. המעדניה שמזכירה חנויות בשר אירופיות נותנת תחושה כאילו לרגע אחד קפצנו לחו"ל. ולא רק בגלל העיצוב.

בכניסה למקום תראו את מרקו, קצב צרפתי שברור שיודע את המלאכה. קהל היעד המוגדר של המקום הוא הצרפתיים מרחבי הארץ (שמגיעים ומזמינים מראש) והאנגלוסקסים מהאזור. במקום יציאו לכם בשרים בכשרות מהדרין ביישון מיוחד שמבוצע במקום, מוצרים יחודיים שמיובאים מצרפת (רטבים, משקאות ועוד) ועוד מגוון של נקניקים מיוחדים. והכל מסודר ומונח לפני הלקוח רק לבוא ולקחת וקשה להתאפק ולא לקחת. 
אפשר לעשות טעימות קלות במקום ולהזמין מנות גדולות יותר לשבת  או לאכול במקום. בסופי שבוע ניתן לקנות אוכל מוכן לשבת כולל קונדטורית מיוחדת שמגיעה ומכינה קינוחי פטיסרי צרפתיים. 

הבשרים הטובים ביותר

הבשרים הטובים ביותר צילום: יחצ

ואם באתם לאכול במקום באמצע השבוע אז כדאי לכם לבוא מוקדם. אין הרבה מקומות ישיבה, אבל מה שיש נתפס מהר. התפריט נראה פשוט ומציע בשר – אנטריקוט, פילה ונקניקיות – זה בעיקר. אין תוספות ליד מלבד סלט, זיתים ומטבלים. אבל, אין צורך בתוספות ליד. 
אז לקחנו לטעום מהכל, ולמרות שאני לא ממעריצי נתחי הבשר, הופתעתי לטובה. הבשר היה רך, עם טעמים שמצד אחד רכים ונעלמים ומצד שני משאירים משהו בפה ולא נותנים לו להעלם. הנקניק שהוגש היה מהסוג שקשה להפסיק לאכול. האוכל מוגש פשוט והאנשים מסביב מדברים צרפתית והתחושה היתה כאילו לרגע אחד קפצנו לחו"ל לאכול וחזרנו.

מנה לאוהבי הבשר

מנה לאוהבי הבשר צילום: ללא

אני חושבת שהמבחן הגדול של המקום היה, שכבר סיימנו לאכול חזרנו לתוך המעדניה, לקחת כמה בשרים הביתה.