בישול דור 3 | אפליקציות המתכונים שיחזירו לכם את החשק לבשל

רגע לפני שאתם בורחים לתן ביס או הוולט- קבלו אפליקציות מובילות למתכונים קלילים ונחמדים, שהפכו אתכם לשפים שבחבורה, למארחים הכי שווים והכי חשוב לשבעים ומרוצים

הודיה דיבון לוי הודיה דיבון לוי 29/07/21 10:39 כ באב התשפא

בישול דור 3 | אפליקציות המתכונים שיחזירו לכם את החשק לבשל
מבשלים ביחד, צילום: shutterstock

באחד מאלפי שיטוטי הרבים בחנויות רשת באינטרנט, בהם תהיתי לעצמי אם יש עוד דברים שאני לא צריכה ולא ממש יכולה להרשות לעצמי אבל רוצה לקנות בכל מקרה, מצאתי מחזיק עץ לספרי מתכונים. האמת שאני אוהבת ספרי מתכונים, אני גם אוהבת את החוברות שמקבלים לכבוד חגים מסוימים עם מתכונים מלווים בפרסומות לא ממש מעודנות, ואני אוהבת לאסוף מתכונים מעיתונים למרות שברור לגמרי שלעולם לא אזכור לבשל אותם.

אבל האמת שעם כל החיבה, בכל פעם שאני רוצה או צריכה לבשל, אני מוצאת את עצמי מחפשת בגוגל את מתכון מתאים ומנסה למצוא דרך להעמיד את הפלאפון שלי בצורה שבה אראה את האותיות הקטנות של האתרים שלא מותאמים לתצוגה בטלפון הנייד, כדי שאצליח לבשל כמו שצריך.

אפליקציות לבישול הותאמו בדיוק עבור אנשים כמוני, אלו שבאמת רוצים לבשל כמו שצריך, אבל אין להם את הכוח והזמן לפתוח ספר בישול, וצריכים מתכון קל ומהיר, בצורה קלה לקריאה ושימוש. אם אתם גם כאלו, אז נעים להכיר, שמחה להציג בפניכם כמה אפליקציות שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

FOODS

אפליקציית מתכונים מבית FOODSDICTIONARY.
האפליקציה מאפשרת להשאיר את המסך דולק בעמוד המתכון, מציגה עבור כל מתכון ערך תזונתי, כולל מספר קלוריות. המתכונים ממוינים בה לפי קטגוריות וכמובן ניתן גם לבצע חיפוש.

מה מיוחד בה? ה"סטורים".

בראש האפליקציה יש עיגולים קטנים, ממש כמו באינסטגרם (ועכשיו גם בפייסבוק ובוואצאפ, אבל בואו, מי משתמש בדבר הארכאי הזה), שמותאמים לזמן בהם אתה פותח את האפליקציה. עכשיו, לדוגמא, הסטורי הראשון הוא "החופש הגדול", ובוא ניתן לראות מתכונים שונים המתאימים לילדים.

מתכונים ב - 10 דקות

את העובדה שלפעמים אין הרבה זמן לבשל כבר אמרנו. את האתר של מתכונים בעשר דקות אני אוהבת כבר הרבה זמן, בעיקר כי אפשר למצוא בו הכל מהכול, מתכונים בריאים, עוף ובשר, יחד עם מתכונים טבעוניים. באתר נמצאים גם מתכונים בווידאו, לאלו שמעדיפים להקשיב במקום לקרוא.
מה מיוחד בה?
כל מתכון אפשר להוסיף ל"מחברת המתכונים שלי", בה נשמרים כל המתכונים המועדפים, והתוספת המגניבה ביותר: "רשימת הקניות שלי". בכל אחד מהמתכונים רשומה רשימת מצרכים, ואת החסרים אפשר לסמן, כך שהם מתחברים ישירות אל רשימה אחת, הכוללת מצרכים מכל המתכונים השונים.

מתכונית

אפליקציה המאגדת את כל המתכונים החדשים מהבלוגים האהובים באינטרנט. גם כאן אפשר לאסוף ולשמור את המתכונים המועדפים, המסך לא נכבה כאשר בוחרים מתכון וניתן לבקש לקבל התראות כאשר מופיע מתכון חדש. האפליקציה כוללת את הבלוג של קרוטית, לייזה פנאלים, רון יוחננוף, עוגיו.נט, ועוד אושיות בישול מגוונות.
מה מיוחד בה?
תכלס, יש בה הכול מהכול, אפשר לחפש לפי שם בלוג או לפי מתכון. הדבר היחיד שתצטרכו לעשות זה לסמן את הבלוגים המועדפים אליהם, וכך תקבלו "פיד" של מתכונים חדשים, ממש כמו ברשתות חברתיות.