"המסעדה הבאה של ישראל" בפורמט ייחודי שמגשים לכם חלומות

בפורמט חדש, ייחודי וראשון מסוגו בישראל, עם ארבעת השופטים אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית ורותי רוסו, תכנית טלוויזיה הופכת למציאות כאשר המנצח בכל פרק זוכה לפתוח מסעדה אמיתית

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/01/22 10:19 כב בשבט התשפב

"המסעדה הבאה של ישראל" בפורמט ייחודי שמגשים לכם חלומות
המסעדה הבאה, צילום: רשת 13

בשנים האחרונות מתרבות תוכניות הריאליטי העוסקות באוכל. בישול, אפייה, וגם מטבח, אפשר למצוא את הכל. בריאליטי החדש של רשת 13, היוצרים מציגים גרסה מקורית, שכמותה עוד לא נעשה בטלוויזיה, "המסעדה הבאה של ישראל". 

המנצח בכל פרק פותח מסעדה אמיתית במתחם הרברט סמואל בתל אביב, והצופים יכולים להיכנס לאתר ולהזמין מקום למסעדה בימים שאחרי. התוכנית החדשה מוכיחה איך חלום שלפעמים נשמר שנים במגירה יכול להפוך למציאות, אם האנשים הנכונים יהיו לידך ויאמינו בך. זו תכנית על חלומות, על שאיפות, על שאיפה למצוינות ועל בישול ברמה הכי גבוהה שיש.

בכל פרק אודישנים מתחרים ארבעה מתמודדים, אשר הגיעו עם קונספט ייחודי משלהם ונבנה דגם מוקטן של המסעדה באולפן. ארבעת השופטים, אסף גרניט, מושיק רוט, יוסי שטרית ורותי רוסו, צריכים בכל פרק אודישנים לבחור קונספט אחד של מסעדה שיהפוך בהמשך השבוע למסעדה בעולם האמיתי.

שופטי התוכנית

שופטי התוכנית צילום: רפי דלויה

להשקה שנערכה במוצאי שבת האחרונה הגיעו אל מלון לייטהאוס של מלונות בראון מנחת התכנית רותם ישראל, מנחה הישרדות גיא זוארץ, מנחת האקס פקטור לירון ויצמן ושופטת התכנית מירי מסיקה, מנחי הבוקר החדש צביקה הדר ומירי מיכאלי, שחקני שנות ה-90 שלום ודניאל אסייג, מנחת תוכנית הלילה, דורין אטיאס. בלטו בהעדרם נטע ברזילי שחגגה יום הולדת בצד השני של העיר ורן דנקר שנמצא חיובי לקורונה. 

התוכנית תשודר הערב ברשת 13 בשעה 21:15

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן