למכירה: כיפה ב-2000 ש"ח

אתר ב-ebay המתמחה במכירת חפצים עתיקים מציע למכירה כיפה מתחילת המאה ה-20 בלא פחות מ-500 דולר – קרוב ל-2000 שקלים. מוציאים את הארנק?

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/01/15 11:01 ב בשבט התשעה

למכירה: כיפה ב-2000 ש"ח
shutterstock, צילום: shutterstock

כמה הייתם מוכנים לשלם עבור כיפה איכותית? בעוד בציונות הדתית המחירים נעים בין 50 ל-100 שקלים, והמהדרים דואגים שאחות שלהם או ידידה כלשהי תסרוג עבורם כיפה עם דוגמא איכותית, מתברר שיש מי שמוכר כיפה באלפי שקלים, ומקווה שגם יהיה קונה.

בימים האחרונים התפרסמה ב-ebay - אחד מאתרי המכירות הגדולים והפופולריים ביותר בעולם, מודעה המציעה למכירה כיפה עתיקה מתחילת המאה ה-20, הנמצאת במצב ירוד יחסית, אך ניתנת לתיקון על פי הבעלים.

"עכשיו למכירה, ירמולקה (כיפה) נדירה מתחילת המאה ה-20. מדובר בכיפה מאוד נדירה, שיוצרה ביד, ועליה כיתוב 'ירושלים'", נכתב במודעה, כשהמוכרים מציינים כי הכיפה מעט קרועה אך ניתנת לתיקון בקלות, ומצמידים תג מחיר לכיפה הנדירה: 500 דולרים - 1971 שקלים בלבד.

(צילום: צילום מסך)

לא ברור מי מוכן לשלם מחיר כה גבוה לטובת כיפה, אך בוודאי לא מדובר ברכישה למטרת חבישה על הראש, אלא בהצעה המיועדת בעיקר לאספנים המחפשים פריטים עתיקים. עם זאת, נשאלת השאלה האם אספן נלהב יהיה מוכן להוציא מכיסו 500 דולרים על סמך תמונות בלבד, וברכישה אינטרנטית. אם כן תחליטו להיות הרוכשים החדשים של הכיפה היקרה יש בונוס קטן - אין דמי משלוח.