ככה מתקבלים לעבודה: קורות חיים בקופסת סופגניות

איך משיגים בולטות יחד עם עוד מאות מועמדים שולחים קורות חיים? לוקאס אילה בן 25 מסן פרנסיסקו הוכיח את כישורי השיווק שלו עוד לפני שהגיע לראיון: הוא שלח את קורות החיים שלו בתוך קופסת סופגניות

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/17 17:05 כה בשבט התשעז

ככה מתקבלים לעבודה: קורות חיים בקופסת סופגניות
צילום מסך טוויטר, צילום: צילום מסך טוויטר

לפעמים כל מה שצריך כדי להתקבל לעבודה הוא לחשוב מחוץ לקופסא. לוקאס אילה בן 25 מסן פרנסיסקו חיפש עבודה אבל הוא החליט לא להיות כמו כולם, לשלוח קורות חיים ולקוות לטוב.

כדי להוכיח את כשרונותיו כאיש שיווק חיבר לוקאס את קורות החיים שלו לקופסת סופגניות ושלח אותה למנהלי כוח אדם בחברות שונות שחיפשו עובדים. כשהוא מחופש לשליח הגיע לוקאס ללמעלה מ-40 מקומות עבודה כבדיו שקית נייר של משלוחים ובתוכה קופסת סופגניות. לפקידת הקבלה הוא ביקש למסור את המשלוח למנהל כוח האדם שאחראי על מיון קורות החיים ובאיתור מועמדים פוטנצייאליים לחברה.

בתוך הקופסא רשם לוקאס: "רוב קורות החיים מוצאים את מסיימים בפח האשפה- שלי, בבטן שלך". ואל הכיתוב הזה צרף מכתב ובו כתב: "היי. המשלוח הזה לא נשלח בטעות. העמדתי פנים שאני עושה שליחויות כדי לוודא שקורות החיים שלי יועברו אליך באופן אישי. כפי שאתה שם לב, אני ניגש לדברים בצורה שונה והכי חשוב - אני אוהב שהם יתבצעו על הצד הטוב ביותר. שמי לוקאס; אני איש שיווק עם ניסיון של 5 שנים. אני מעריץ את החברה ואשמח לעבוד בשבילך. אם הצלחתי לעורר את הסקרנות שלך ואתה תוהה איך להשיג אותי, אנא הקלד bit.ly/check-resume בחלון הדפדפן שלך. לעת עתה, תיהנה מהסופגניות הנהדרות האלה מהמאפייה של מר הולמס".

התוצאות מסתבר היו משביעות רצון: הוא קיבל עשרה זימונים לראיונות עוד לפני שסיים לחלק את כל קורות החיים.