ביטוח רכב - כך תחסכו עשרות אחוזים במחיר הביטוח!

היכרות עם מאפייני הפוליסות של ביטוח רכב יכולה לעזור למשפחות במגזר החרדי לחסוך מאות שקלים בחודש. החל מביטוח לימי השבוע בלבד ועד מתן הטבות לנהגים זהירים: קבלו את המדריך המלא

חדשות כיפה תוכן שיווקי 16/03/17 09:11 יח באדר התשעז

ביטוח רכב - כך תחסכו עשרות אחוזים במחיר הביטוח!
pixabay.com, צילום: pixabay.com

הדרך הטובה ביותר לחסוך בהוצאות על ביטוח רכב היא להכיר את מאפייני הפוליסות השונות. התחרות בענף הביטוח פועלת לטובת כלל הציבור, אך מסתבר שדווקא במגזר החרדי יש לה יתרונות מיוחדים. הדוגמאות לכך כוללות התאמת פוליסות ביטוח לצרכים הספציפיים של בעלי משפחות במגזר החרדי ואפשרות לקבל הטבות בתמורה לנהיגה זהירה.

התאמת פוליסת ביטוח לצרכי המגזר החרדי מבוססת באמצעות הבנה עמוקה של הרגלי הנהיגה שלהם. במקביל, קיימת אפשרות לקבל הטבות על ביטוח מקיף בתמורה לנהיגה זהירה והתקנת מערכת ניטור חכמה. רגע לפני שאתם חותמים על פוליסת ביטוח חדשה, כדאי שתבינו מה זה אומר לגביכם.

מהו ביטוח לימי חול בלבד?

ביטוח רכב לימי חול בלבד עונה באופן מדויק לצרכים של נהגים שומרי מסורת. הביטוח נכנס לתוקף מרגע צאת השבת ועד כניסת השבת בשבוע החולף, כאשר בשבתות ובימי חול הוא אינו פעיל. המשמעות היא חיסכון של עשרות שקלים בשבוע ומאות שקלים בחודש. בימים שבהם הביטוח פעיל ישנו כיסוי מלא וניתן לרכוש את הביטוח במסגרת פוליסת חובה, מקיף או צד ג'.

המטרה של ביטוח רכב לימי חול בלבד היא לייצג את האינטרסים של נהגים במגזר החרדי, בלי לוותר על שולי הרווח של חברות הביטוח. במילים אחרות, חלק מחברות הביטוח מבינות את הצרכים של המגזר החרדי ובאות לקראתו. הן מאפשרות לנהגים ותיקים או צעירים לקנות פוליסת ביטוח לימי חול בלבד וכך ליהנות מכיסוי מלא במחיר הוגן.

איך מקבלים הטבות על נהיגה בטוחה?

עוד דרך לחסוך עשרות אחוזים במחירי הביטוח היא לנצל פוליסות שמעניקות הטבות על נהיגה בטוחה. כאן חשוב להזכיר את העיקרון המנחה של חברות הביטוח: קביעת פרמיה לפי רמת הסיכון. במילים אחרות, חברת ביטוח משקללת את הסיכון שהיא לוקחת על עצמה כאשר היא מבטחת נהג מסוים, והיא משתמשת בנתונים אובייקטיביים כדי לעשות זאת. ככל שרמת הסיכון נמוכה יותר, כך סביר להניח שהנהג יקבל הצעת מחיר אטרקטיבית.

פוליסת הביטוח של חברת AIG למשל מאפשרת לנהגים טובים לחסוך עד 40% בביטוח המקיף לרכב. שירות Safe Drive של החברה נכנס לתוקף לאחר התקנת מערכת ניטור חכמה ורלוונטי עבור נהגים במגזר החילוני והחרדי כאחד. מרגע ההתקנה נאסף כל המידע ומתועד לצורך ניתוח הרגלי הנהיגה. החברה מקבלת ניתוחים שוטפים והערכה על הנהיגה ברכב, כאשר בתמורה מקבלים נהגים זהירים הנחה בביטוח הרכב.

לסיכום, חברות הביטוח ממשיכות לשכלל את הפוליסות ובין היתר הן מציעות תנאים מועדפים לנהגים במגזר החרדי. כדאי לנצל זאת ולחסוך בהוצאות בהקדם.

לחצו כאן לרכישת ביטוח רכב במחיר משתלם